זה היה באוויר כבר תקופה, ועכשיו זה הפך לרשמי: מכבי נתניה הודיעה בצהריים (רביעי) על פיטוריו של ריימונד אטוולד ההולנדי כבר אחרי ארבעה מחזורים. אטוולד הוא למעשה המאמן הראשון שמפוטר העונה בליגת העל.
עם אטוולד על הקווים, נתניה השיגה שתי נקודות בלבד מארבעת משחקיה הראשונים, והיא מדורגת במקום האחרון בטבלה. מי שעשוי להחליפו בתפקיד הוא ראובן עטר, שכבר אימן בעבר במועדון. גם קובי רפואה מועמד.
3 צפייה בגלריה
ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד
המפוטר הראשון העונה בליגת העל. אטוולד
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד
עוזב. אטוולד
(צילום: יאיר שגיא)
"מועדון הכדורגל מכבי נתניה מודיע על סיום עבודתו של המאמן ריימונד אטוולד כמאמן הקבוצה. אנו מודים לריימונד על עבודה והשקעה אדירה במהלך 15 החודשים האחרונים ומאחלים לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו", נמסר בהודעה קצרה מטעם המועדון.
אטוולד הגיע לישראל והחל לעבוד במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בקיץ 2019 מונה למאמן קבוצת הבת של הצהובים, בית"ר ת"א/בת ים בליגה הלאומית, והוביל אותה למקום השביעי הדי מפתיע נוכח הסגל שלה. במכבי נתניה התלהבו והחליטו להחתים אותה עונה לאחר מכן.
3 צפייה בגלריה
עטר. מועמד
עטר. מועמד
עטר. מועמד
(צילום: ראובן שוורץ)
אטוולד אמנם לא הצליח להעפיל עם הקבוצה לפלייאוף העליון בעונת 2020/21, אך היא סיימה במקום הראשון בפלייאוף התחתון והציגה בלא מעט פרקים כדורגל טוב. זאת גם הסיבה שהמשיך בתפקידו.