מכבי חיפה תתארח הערב (חמישי, 22:00) בגרמניה אצל אוניון ברלין במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האזורית. הירוקים, שהשיגו תיקו ביתי מכובד במחזור הפתיחה מול פיינורד, מקווים לחזור עם נקודה אחת לפחות גם מהמשחק הערב.
מאמן הירוקים ברק בכר, שעשה שיעורי בית רבים על היריבה הגרמנית מהבונדסליגה מבין שיש הבדלי רמות ברורים, אך ביקש משחקניו להגיע בשיא המוכנות והמוטיבציה ועם אמונה גדולה שאפשר לחזור עם תוצאה חיובית.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
שומר על חשאיות. ברק בכר
(צילום: ראובן כהן)
בכר לא תירגל הרכב אתמול באימון המסכם על מנת לא לחשוף את תוכנית המשחק שלו, אך מה שברור שהוא יפתח עם שלושה בלמים: בוגדן פלאניץ', עופרי ארד והתלבטות בין שון גולדברג לאורי דהן כבלם השלישי. בקישור צפויים לפתוח עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר וחוסה רודריגס כאשר בחוד גודסוויי דוניו זוכה להעדפה.
"במשחק אחד הכל אפשרי, ראינו מה שריף עשו לריאל מדריד והבדלי הרמות בינינו לבין אוניון ברלין לא כאלה גדולים", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מגיעים עם אמונה שאנחנו קבוצה חזקה שיכולה להשיג תוצאה טובה בכל משחק".
2 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
צפוי לפתוח. גודסוויי דוניו
(צילום: עוז מועלם)
מחר בבוקר תמריא הקבוצה חזרה לישראל וביום ראשון מחכה לה משחק ביתי קשה מאוד מול רוני לוי, ניקיטה רוקאביצה והפועל ב"ש. למרות זאת, בכר לא צפוי לשמור על הכוכבים שלו למשחק הליגה.