"בימים הקרובים נהיה קבוצה חזקה יותר, אנחנו נביא עוד שניים או שלושה שחקנים. עקבנו אחריהם לראות אם הם יכולים לעזור לאסטרטגיה שלנו", אחרי הניצחון הגדול ביותר של מכבי ת"א במחזור פתיחת העונה, 0:5 נגד בני ריינה, המאמן ולדימיר איביץ' סיפר כי הקבוצה קרובה לסיכום עם שחקנים נוספים. עוד התברר כי ברנדלי קובאס, שחקן הכנף ההולנדי, עשוי לעזוב בקרוב לאחר שקיבל הצעה מקבוצה מאיחוד האמירויות. בכך הוא יפנה מקום של זר.
בשוק הישראלי מעוניינים במכבי בשתי מטרות שהוצבו מראש: אלי דסה, שסיכם את תנאי שכרו, 700 אלף אירו, לעונה ישירות מול הבעלים מיץ' גולדהאר, אולם יש ביניהם פער בנוגע לאורך החוזה, כשהקנדי הציע לו חוזה לשלוש שנים והמגן מעוניין בחוזה לארבע. מטרה נוספת היא יונתן כהן, שמעוניין לחזור ארצה בשל מעמדו המקצועי הירוד בפיזה מליגת המשנה באיטליה. מכבי פנתה למועדון האיטלקי שרכש אותו ב-2.2 מיליון אירו בקיץ שעבר, כשישנן שיחות בין המועדונים בניסיון להגיע לנוסחה להחזירו.
2 צפייה בגלריה
כהן חוגג
כהן חוגג
יונתן כהן. מכבי רוצה להחזיר אותו
(צילום: אורן אהרוני)
כהן, שאמור היה לפתוח במשחק נגד קומו אתמול, לא היה בסגל לאחר שנתפס לו הצוואר. מעבר לכך, במכבי כבר התבייתו על בלם זר שינחת בארץ בימים הקרובים, כשהמטרה להתחזק בשחקן זר נוסף, כך שאחרי שאדוארדו גררו הושאל לבית"ר ירושלים, מי שעשוי להשתחרר מבין שחקני הסגל הוא אנדרה ז'ראלדש, שיוחלף באלי דסה.
עוד סימן שאלה קשור באוסקר גלוך, שפתח אמש בהרכב, בזמן שיש התעניינות סביבו, בין היתר מזניט סנט פטרסבורג שתהיה מוכנה לשלם בעבורו סכום גבוה. איביץ' התייחס אתמול להתבטאויות של מקורביו וסוכנו עו"ד שחר גרינברג, על הרצון שלו לעבור ולשחק בחו"ל עד לסיום חלון ההעברות באירופה בעוד כשבוע: "אני לא קורא תקשורת כהחלטה שלי ולא משנה איפה אני, זאת הייתה המדיניות שלי בכל המועדונים. אני לא יודע מי זה הסוכן שלו ולא אכפת לי, אני מכבד את כולם, אבל זה לא העסק שלי. אני יודע מי זה אוסקר וכמה איכויות יש לו, אני לא מקבל החלטות לגביו. אנחנו מועדון רציני עם בעלים שלוקח החלטות בנושא הזה. לכל אחד יש אפשרות להגיד מה שהוא רוצה מסביב".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך. יישאר?
(צילום: עוז מועלם)

"לא יהיה קל נגד ניס"

ערן זהבי סבל מווירוס ביומיים האחרונים ואחרי שכבר היה אמור להיות בסגל, הוא ביקש להיגרע ברגע האחרון מאחר שלא חש טוב ובמקומו נכנס דור תורג'מן. מי שחזר לשחק וענד את סרט הקפטן היה דור פרץ, שלא ברור אם ישולב גם במשחק בחמישי נגד ניס בפלייאוף הקונפרנס-ליג, כשהמטרה היא להכניס אותו בהדרגתיות לעניינים.
דווקא משחק הליגה החד צדדי מול ריינה הראה כמה חשוב למכבי לעלות לשלב הבתים של הקונפרנס-ליג, מאחר שהסגל של המועדון עמוק ויכול להיות בעיה בניהולו אם מכבי ת"א תשחק רק בליגת העל. "זה כאב ראש למאמן שיש סגל איכותי, איך להתכונן למשחקים, אבל זה טוב. כאב ראש לא טוב זה כשאין לך שחקנים כאלה", אמר איביץ'.
אחרי הניצחון על ריינה במכבי מתעסקים החל מהיום במשחק נגד ניס, שנמצאת במשבר בליגה הצרפתית אחרי ההפסד שלה לקלרמון. ערן זהבי, אייל גולסה וניר ביטון צפויים לחזור להרכב. "עשינו תוצאה טובה נגד ניס, הם חזקים ואיכותיים, אנחנו מכבדים אותם, אבל מאמינים שנעשה הכל לעבור אותם ולהגיע לשלב הבתים, ברור שזה לא יהיה קל", סיכם המאמן הסרבי.
פורסם לראשונה: 06:50, 22.08.22