הפועל באר שבע קיימה הבוקר (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון נגד מכבי חיפה באיצטדיון סמי עופר. באר שבע תחסר בהתמודדות את אדריאן פאון ומריאנו בריירו הפצועים, אך מנגד איאד אבו עביד יחזור אל ההרכב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה.
מאמון באר-שבע, אליניב ברדה, אמר: "אנחנו צריכים לכבד את מכבי חיפה שבמקום הראשון ועם קצב צבירת נקודות מטורף. הם בקצב שאולי ישברו את שיא הנקודות לעונה. אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. לחשוב איך אנחנו משתפרים ויש לנו הרבה להשתפר. גם לנו יש מטרות להשיג ונסתכל בעיקר על עצמנו".
2 צפייה בגלריה
מתכונן למכבי חיפה. ברדה
מתכונן למכבי חיפה. ברדה
מתכונן למכבי חיפה. ברדה
(צילום: רדאד ג'בארה, ONE)
2 צפייה בגלריה
הקפטן מיגל ויטור
הקפטן מיגל ויטור
הקפטן מיגל ויטור
(רדאד ג'בארה, ONE)
במשחקים בין הקבוצות בשנים האחרונות מספר רב של שחקנים הורחקו בכרטיסים אדומים ובבאר שבע מקווים לא לסבול מכך גם הפעם. ברדה: "אני מתאר לעצמי שיהיה משחק חם. שתי קבוצות טובות והתקפיות שרוצות לנצח אל מול איצטדיון מלא. אבל כל שחקן צריך לחשוב גם על הקבוצה שלו. גם אם יהיו פרובוקציות, צריך לדעת להתעלם. בסופו של דבר שחקן שמשאיר את הקבוצה שלו בעשרה שחקנים פוגע בחברים שלו. נצטרך לתת 90 או 100 דקות של ריכוז ופוקוס".
הקפטן הבאר שבעי מיגל ויטור הוסיף: "ברור שיש התרגשות לקראת המפגש הזה של שתי קבוצות גדולות. זה מסוג המשחקים שכל שחקן רוצה לשחק. אני מקווה שיהיה משחק כדורגל טוב שבסיומו ננצח. כל משחק בשנים האחרונות בינינו היה צמוד ומותח. מתאר לעצמי שזה גם מה שיקרה ביום ראשון ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. כשהמשחק מתחיל לא חושבים על מה ההשלכות של התוצאה, אלה רק מה לעשות כדי לנצח. מה ההבדל בין באר שבע העונה לעונה שעברה? העונה אליניב ברדה מאמן אותנו ויש לו כמובן גישה שונה משל רוני לוי".
פורסם לראשונה: 11:04, 28.12.22