מכבי חיפה ניצלה הערב (שני) במזל. מנשה זלקה בעט פנדל לא טוב בדקה ה-93, ג'וש כהן הציל וסידר לירוקים 0:1 מול הפועל חדרה. פרנצדי פיירו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73. עכשיו מחכה לאלופה הישראלית משחק חוץ לא קל מול עירוני קריית שמונה ולאחר מכן טיסה למשחק חוץ קשה מול פריז סן ז'רמן.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "כשאתה שולט לגמרי במשחק ובסוף יש פנדל, שהיה אמנם, זה הזוי. בכדורגל הכול יכול לקרות, אבל בסוף ניצחנו וזה הכי חשוב. אני מרוצה מהגישה, באנו ומהשנייה הראשונה היינו 30 מטר מהשער של חדרה. היא הסתגרה כמו שהרבה זמן לא ראיתי. הסיטואציה הייתה לא פשוטה. אם היינו כובשים מוקדם יותר המשחק היה נפתח יותר. בסוף אתה יכול גם לקבל שער מכלום וזה מה שכמעט קרה. צריך ללמוד מזה".
1 צפייה בגלריה
פיירו חוגג עם שרי
פיירו חוגג עם שרי
ניצלו במזל. שרי, פיירו ודוד
(צילום: גיל נחושתן)
בכר המשיך ואמר: "ברור שקשה מאוד לשחק נגד חדרה. ניסינו לעשות את הדברים בצורה טובה. לא ראיתי גישה לא טובה, לא ראיתי שחקנים שלא אכפת להם או משהו כזה. היה יותר מחצי מגרש להשכרה. שחקני ההגנה שיחקו נגד שחקני התקפה חזקים ומהירים שהיו מסוכנים במתפרצות".
על החלק הקדמי של מכבי חיפה אמר בכר: "לשרי אכפת מאוד והוא מנהיג את הקבוצה, הוא לא היה עצבני. הוא רצה לנצח אחרי ההפסד במשחק הליגה האחרון. אני מרוצה מאוד מהניצחון הזה, זה לא מובן מאליו לנצח בתקופה כזו. איך שהמשחק הסתיים זה קצת מבאס, אני לא רוצה להיות עם התקפי לב. אני כבר מסתכל על יום שבת ומשחק קשה יותר מול קריית שמונה".
לקראת המשחק בשבת אמר בכר: "בשבת יש קריית שמונה ואז אנחנו טסים למשחק 'קל' בפריז. אנחנו נכנסים לרצף קשה ועומס גדול. אנחנו רוצים להישאר קרוב מאוד. גם אם לא מקום ראשון, לפחות שנהיה באזור כשייגמר העומס ונגיע אל פגרת המונדיאל בצורה הכי טובה מבחינתנו".
על התקופה העמוסה אמר המאמן: "יש הרבה תובנות. באנו להפועל ירושלים אחרי פריז עם ההרכב הכי חזק וקיבלנו בראש, הפסדנו גם לריינה, אנחנו לומדים מכל משחק. אף אחד לא חווה ליגת האלופות וליגה ותקופה עמוסה. בגלל המונדיאל הכול צפוף מאוד. המונדיאל יכול לשרת אותנו בהמשך, אבל עכשיו אנחנו בעומס הכי גדול".
שוער הירוקים ג'וש כהן: "היה מתסכל קצת הפנדל כי שיחקנו טוב כל המשחק, הצלחנו לכבוש ואז פתאום הגיע פנדל. שלטנו במשחק ואז פתאום הם קיבלו פנדל והם יכלו להשוות. זה מתסכל כשזה קורה, אבל מרגיש טוב להציל פנדל, תמיד. השורה התחתונה היא שהשגנו את שלוש הנקודות. היינו יכולים לשחק טוב יותר, אבל בסוף השגנו את הנקודות ואנחנו צריכים להתקדם. יש לנו כל כך הרבה משחקים שאין לנו זמן לחשוב יותר מדי על משחקים". על נבחרת ארה"ב במונדיאל: "זה חלום, אבל אני לא מצפה לזימון. המונדיאל קרוב ורוב הנבחרות לא יעשו מהפיכות גדולות עכשיו".