כדי לעשות צעד ענק אל עבר להבטחת ההישארות בליגת העל, הפועל ת"א חייבת לנצח בשבת (18:00) את מ.ס. אשדוד. כל תוצאה אחרת תשאיר אותה מתחת לקו האדום ותגרום לכך שהיא תגיע למחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בליגת העל כשהיא לא תלויה בעצמה.
"אין ספק שנוצרה סיטואציה שהופכת את זה למשחק הכי חשוב, אבל הוא לא הכי גדול כי נשאר לנו עוד משחק אחרי זה", אמר לקראת המשחק סלים טועמה, שעומד על הקווים במקום יוסי אבוקסיס שפוטר, והוביל את האדומים ל-0:1 על מכבי נתניה במחזור הקודם. "אין ספק שזה משחק שתלוי בנו, ואנחנו צריכים לבוא ולהיות מוכנים, כי אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד שלא הפסידה בפלייאוף. אני מקווה שנעשה את זה", המשיך טועמה.
2 צפייה בגלריה
טועמה
טועמה
"התרגשות גדולה". טועמה
(צילום: עוז מועלם)
על כך שבלומפילד יתמלא בכ-25 אלף אוהדי הפועל ת"א: "זו התרגשות גדולה שכל כך הרבה אוהדים מאמינים בנו ובאים לראות את המשחק הזה. אמרתי לשחקנים שזה יהיה יותר גדול מנתניה ושיותר אנשים מאמינים בהם ובאים לתמוך בהם".
על השפעת התבוסה לבית"ר ירושלים: "השחקנים עברו זעזוע, כולל הפיטורים של המאמן ועזיבת חן סול. נשארנו לבד והבנו שאנחנו צריכים לעשות הכל ולתת הכל כדי לנצח סוף-סוף. אני שמח שהצלחנו לעמוד בזה וכשיש ניצחון זה באופן טבעי מחזיר את האמונה של השחקנים. השחקנים יודעים טוב מאוד שיש משימה לא קלה ושהם צריכים לבוא בשבת ולתת הכל".
על השוער רוי ברנס שיעמוד שוב בין הקורות במקום אמיליוס זובאס הפצוע: "הוא מתמודד עם זה כמו שצריך. ש לו את אחד ממאמני השוערים הכי טובים בארץ (ניר דוידוביץ'), שמכוון אותו ונותן לו את כל הטיפים שהוא צריך כדי לבוא מוכן ומרוכז למשימה. הוא שמר על שער נקי במשחק האחרון ואני מקווה שהוא ימשיך ככה".
2 צפייה בגלריה
ברנס
ברנס
"מתמודד עם זה כמו שצריך". ברנס
(צילום: עוז מעולם)
על הטקס למשפחות השכולות שנערך אתמול: "אתמול היה טקס מאוד מרגש, את רובם אני מכיר כי ביקרתי אצלם. מאוד התרגשתי מהאירוע הזה, ויחד עם זאת יש לנו מוחויבות גדולה לרצות לשמח אותם. הם הודיעו שהם מגיעים למשחק לעודד ואני מקווה שבשבת נצילח לגרום להם לחייך".
הפועל ת"א הודיעה הבוקר כי האופציות בחוזיהם של טל ארצ׳ל, עומר סניור וארי כהן מומשו, והם ימשיכו בקבוצה לעונה נוספת.