"מאז שאני פה, אף פעם לא דיברתי על אליפות, אלא על איך לשפר את הקבוצה לעומת השנים האחרונות. זו הסיבה שהביאו אותי: לשפר את העניין המנטלי ולנסות להשיג משהו". אחרי עוד מעידה, הפעם עם 2:2 מול בני ריינה שעזר למכבי חיפה לצמק את הפער בפסגה ל-3 נקודות, מאמן מכבי ת"א, רובי קין, סיפק אמירה מפתיעה.
קין זעם על השחקנים שלו בחדר ההלבשה, אחרי המחצית הראשונה ואמר להם: "למה בכל משחק אתם עושים לעצמכם את החיים קשים? אנחנו שוב צריכים לרדוף אחרי הקבוצות. אתם חייבים להפסיק לספוג".
2 צפייה בגלריה
קין ומימר
קין ומימר
קין ומימר, אתמול לפני המשחק
(צילום: נחום סגל)
הצהובים השיגו שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים וביום רביעי הם יפגשו לקרב לוהט את הפועל ת"א. "יש לכם כעת את המשחק המושלם, כזה שאף אחד לא צריך להכניס בכם מוטיבציה", הוסיף קין בשיחה עם השחקנים.
מי ששוב לא הבקיע הוא ערן זהבי, משחק שישי ברציפות, והוא מפגין יכולת חלשה במיוחד. קין החליט לזעזע את עמדת השוער ופתח אתמול עם רועי משפתי על חשבונו של אורלנדו מוסקרה שהציג יכולת חלשה במשחק העונה מול חיפה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
משחק שישי ברציפות ללא שער. זהבי
(צילום: נחום סגל)
בסיום המשחק, כששחקני הקבוצה התקרבו לעבר היציע, פרצו מספר אוהדים של הקבוצה לכר הדשא. ביולי האחרון נענשה הקבוצה בהפחתת שלוש נקודות על תנאי בעקבות פריצת אוהדיה למגרש בסיום המשחק מול מ.ס אשדוד, שהיה האחרון ב-2023/24. עתה יצטרך לקבל תובע ההתאחדות החלטה האם להעמיד את מכבי ת"א לדין.