קטטה אלימה פרצה היום (שישי) בצהריים מחוץ לטרמינל בנתב"ג בין אוהדי מכבי חיפה לאלו של מכבי ת"א. במשטרה השתלטו על התגרה אחרי כמה דקות, יחד עם האבטחה בנתב"ג, אך לא צפו מראש את הבעייתיות בכך ששני מחנות האוהדים יהיו בנתב"ג באותו הזמן. בשלב זה אין עצורים, אך חקירה נפתחה במטרה להבין באמצעות מצלמות האבטחה מי פתח בקטטה ומי תקף. שלושה מאוהדי האלופה תושאלו ושוחררו.
אוהדי מכבי חיפה טענו כי כשהיו בדרכם לחניון לאחר שנחתו מהטיסה הם נתקלו באוהדי מכבי ת"א שהיו מצוידים באלות ובמקלות והתנפלו עליהם, בעוד אוהדי מכבי ת"א טענו כי אוהדי מכבי חיפה היו אלו שתקפו אותם.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה ומכבי ת"א מתפרעים בנתב"ג
אוהדי מכבי חיפה ומכבי ת"א מתפרעים בנתב"ג
אוהדי מכבי חיפה ומכבי ת"א מתפרעים בנתב"ג
(צילום מסך)
כאמור, רק בהתערבות כוחות הביטחון האוהדים הופרדו ואוהדי מכבי חיפה הוצאו מיציאה צדית. אוהד מכבי ת"א סיפר: "במקום שהאוהדים יחגגו וישמח בימים הכי קשים של מדינת ישראל הם בוחרים לריב. לא מספיק מה שקורה במדינה שלנו? לעם שלנו? בושה וחרפה אין לי מה להגיד".
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת דיווח בדבר קטטה ללא נפגעים בין אוהדי קבוצות ספורט סמוך לטרמינל היום בשעות הצהריים, נפתחה חקירה במסגרתה אנו אוספים ובוחנים את כלל אמצעי התיעוד והעדויות בהתאם, לצד השבת הסדר הציבורי על כנו".
אוהדי הירוקים נחתו בארץ לאחר שליוו את הקבוצה של מסאי דגו במשחק החוץ בו ניצחה 1:2 את פנאתינייקוס במסגרת הליגה האירופית. הניצחון העלה את מכבי חיפה למקום השלישי בבית שלה במחזור הנעילה ובזכותו העונה האירופית שלה תימשך, היא תשחק בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס-ליג.
מאות מאוהדי הצהובים הגיעו על מנת לקבל את שחקניו של רובי קין לאחר הניצחון על גנט במשחק "הביתי" של הקבוצה שנערך בסרביה, בו ניצחה 1:3 והבטיחה את המקום הראשון בבית שלה בקונפרנס-ליג ואת המקום בשמינית הגמר.
בסרטון הנ"ל נעשה שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - פנו אלינו במייל האדום.