לאחר שני משחקים ללא ניצחון, וכשהיא רואה את מכבי ת"א שבפסגה פותחת ממנה פער של 10 נקודות, מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום ראשון. אתמול נפרדה האלופה ב-2:2 מפתיע מהפועל פ"ת, והיא תרצה לחזור למסלול הניצחונות מול הירושלמים.
מאמן הירוקים, מסאי דגו, דיבר על היכולת הפחות טובה של קבוצתו במשחקים האחרונים: "יש תקופות שפחות הולך. רצינו לנצח. השחקנים נתנו את ה-200 אחוז שלהם. אני מאמין בעצמי ובקבוצה ובטוח שאפשר לצאת מהמצב. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולא על הפער ממכבי ת"א. אנחנו צריכים לנצח ביום ראשון, מבחינתי זה הדבר החשוב ביותר".
1 צפייה בגלריה
דגו
דגו
דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו התייחס גם ליכולתו המאכזבת של צ'ארון שרי במשחקים האחרונים: "כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו, הוא הקפטן שלנו. יש לו ביקורת עצמית גבוהה והוא יודע שהוא לא בכושר שמצפים ממנו. יש דברים שמשפיעים עליו ופחות קשורים לכדורגל. הוא לראשונה בודד בבית ללא המשפחה שלו, שלא נמצאת בישראל, וזה לא פשוט. גם במקרה שלו - אני בטוח שמשחק אחד יוכל לשחרר אותו".
על היריבה: "אני רואה כל משחק של הפועל ירושלים העונה. גם כשהם היו במקום האחרון, הם היו אחת הקבוצות המאומנות בליגת העל. יש שם חבר'ה צעירים איכותיים שרצים יחד המון זמן, קבוצה שמשחקת בלי לחץ וההתנהלות שם מדהימה. יהיה לנו קשה, אבל אני מאמין שנבוא חזק ונשאיר את הנקודות אצלנו. שחקנים צריכים להבין שביום ראשון הם צריכים לתת 200 אחוז".
על הקהל שצפוי להגיע לסמי עופר: "אני מאמין שניראה אחרת מול 15 אלף אוהדים שלנו. אני שמח שחצי איצטדיון יהיה מלא, גם הקהל יודע שיש תקופות שצריך לדחוף עוד יותר את השחקנים. אני סומך על האוהדים ומאמין שהשחקנים מבינים את המשמעות של המשחק".