חגיגה צהובה-שחורה ביציעים, במגרש ובמבחן התוצאה: מכבי נתניה העפילה לגמר גביע המדינה במשחק חד צדדי, בסופו ניצחו היהלומים 1:3 את מ.ס אשדוד משערים של בוריס אינו (6) וסטניסליב בילינקי (9, 35). שביט מזל (66) רק המתיק את הגלולה המרה עם שער מצמק עבור הקבוצה של רן בן שמעון. ל-15 אלף אוהדי נתניה שהגיעו לבלומפילד מצפות 24 שעות מורטות עצבים, בהמתנה לזהות היריבה שתחכה להם בגמר שיתקיים ב-23 במאי - מכבי ת"א או בית"ר ירושלים.
"תודה לבורא עולם על הניצחון הזה", אמר רן קוז'וק בסיום, "היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק, היינו בדרך מהמלון למגרש ובכל פינת רחוב ראינו בן, אבא או סבא לבושים צהוב והיה מאוד מרגש לראות את המראות האלה. בדרך כלל אני לא מתרגש אבל אני נרגש והניצחון הזה מוקדש לאוהדים שבאו מכל רחבי הארץ. המועדון הזה ראוי לאוהדים כאלה".
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
הצהובים-שחורים חוגגים בבלומפילד
(צילום: טל שחר)
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
בילינקי משלים צמד
(צילום: טל שחר)
על היכולת במחצית השנייה, שכמעט החזירה את אשדוד למשחק הוסיף קוז'וק: "האמת שכבר חווינו את זה נגד אשדוד בליגה. היה חשוב לנו לפתוח באופן אגרסיבי וטוב שהצלחנו לעשות את זה ולכבוש. בחצי השני, הבנו שתהיה לנו בעיה. כבר ירדנו נגד אשדוד בהובלה כזאת וזה כמעט התהפך עלינו. הפעם למרות שאשדוד הגיעו למצבים גם אנחנו הגענו למצבים וכמעט הגדלנו את התוצאה, טבעי שנוריד קצת את הרגל מהגז. בסופו של דבר הקבוצה הזאת הוכיחה הרבה בגרות, אני מאוהב בה".
הקפטן אביב אברהם הוסיף: ראיתי שחקנים שמתאבדים על המגרש, גברים אחד אחד. מילה ענקית על זה שעשו משחק אדיר. לקח לנו כמה שבועות, חודשים, להתאושש מהגמר האחרון שהפסדנו. המעמד הזה הוא מרגש, אותנו ואת כל האוהדים, אני באופן אישי מרגיש את האחריות להביא גביע לנתניה אחרי 45 שנה. זה לא קל לא להביא תואר אחרי כל כך הרבה זמן, ומגיע למועדון והקהל הזה. כל קבוצה שלא תבוא מולנו נקבל את ההגרלה בברכה".
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד בוריס אינו
מכבי נתניה מ.ס אשדוד בוריס אינו
אינו פותח את חגיגת הכיבושים
(צילום: טל שחר )
משה אחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד: "מאוד עצוב, מאוד כואבים, זה הפסד מאכזב מאוד. חשבנו להגיע אחרת, אבל גאים בשחקנים. אנחנו מאוכזבים מהיכולת בדקות הראשונות, יכולנו לחזור במחצית השנייה אבל זה לא קרה. גאים בשחקנים שלא התפרקו. החולשה הייתה בהתחלה ,יכולת להיות שזה היה המעמד שהלחיץ את השחקנים. האמנו בהם, הרגשנו אותם טוב אבל זה מאכזב לרדת למחצית בפיגו 3:0. זה הכדורגל, אכזבנו הרבה משפחות".
"טעויות שלא מתאימות לשחקנים ברמות האלה אבל אלה השחקנים שהביאו אותנו למעמד הזה".