שלושה מחזורים בלבד עברו בליגת העל ובני ריינה כבר נפרדה ממאמנה אדהם האדיה. המועדון הודיע הבוקר (רביעי) על סיום ההתקשרות עם האדיה ועם המנהל המקצועי, ירון הוכנבוים, שהגיע רק הקיץ לעולה החדשה. כמו כן, בישר על המאמן החדש: שרון מימר.
ריינה מדורגת במקום ה-13 והלפני אחרון בליגת העל עם נקודה אחת מ-9 אפשריות. היא הובסה במחזור הפתיחה 5:0 על-ידי מכבי ת"א, סיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה וביום ראשון האחרון נוצחה בביתה 2:1 בידי הפועל חדרה.
2 צפייה בגלריה
אדהם האדיה
אדהם האדיה
נשלח הביתה. האדיה
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
סעיד בסול (מימין) ואדהם האדיה
סעיד בסול (מימין) ואדהם האדיה
הבעלים סעיד בסול (מימין) ואדהם האדיה בחגיגות העלייה בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
"אנו מודים לאדהם שהעלה אותנו שתי ליגות והיה לו חלק משמעותי בהישג ההיסטורי של המועדון. כמו כן, מאחלים לאדהם וירון המון הצלחה בהמשך הדרך", נאמר בהודעת בני ריינה. כזכור, עוד בקיץ האחרון ריינה פנתה למימר, אלא שבסופו של דבר הוחלט לתת קרדיט להאדיה. תחנתו הקודמת של מימר בליגת העל הייתה בני סכנין, ממנה פוטר בינואר האחרון.
האדיה הגיע לריינה באמצע עונת 2020/21 והיה שותף מלא לעלייה של הקבוצה מליגה א' ללאומית ומהלאומית לליגת העל. האדיה (38) העביר את רוב קריירת המשחק שלו באחי נצרת.
לאחר הפרישה פנה לאימון, ולאחר שעבר באיכסל, נצרת, וכאוכב - הגיע לריינה ורשם איתה אשתקד היסטוריה, כשהעלה אותה לליגה הבכירה.