לאחר חלון העברות די מנומנם, הפועל באר-שבע ממשיכה בפעילויות אינטנסיבית שהחלו לפני 48 שעות. הבוקר (שלישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של חלוצה הצעיר של הפועל עכו, זאהי אחמד, לארבע עונות. אחמד (21), שהבקיע העונה תשעה שערים בליגה הלאומית, יצטרף לבאר-שבע רק בעונה הבאה. הסיבה: עכו לא הסכימה לשחררו כבר העונה, כל עוד באר-שבע לא תשלם את דמי השחרור הנקובים בחוזהו בסך 800 אלף שקל. בסופו של דבר תשלם באר-שבע סכום המוערך בכחצי מיליון שקל ואחמד יצטרף אליה רק בעונה הבאה.
הוא מצטרף לחלוץ הפולני פטריק קלימלה שחתם בבאר-שבע אתמול בבוקר ולבלם הצעיר אמיר אריאלי שהצטרף בערב. צירופו של אריאלי יאפשר לאור בלוריאן לצאת בהשאלה כדי לצבור דקות, כשסקציה נס-ציונה מעוניינת לקלוט אותו לשירותיה.
1 צפייה בגלריה
זאהי אחמד במעמד החתימה
זאהי אחמד במעמד החתימה
זאהי אחמד במעמד החתימה
(צילום: באדיבות הפועל באר-שבע)
בנוגע לקלימלה, במועדון מבקשים להבהיר שהגעתו נעשתה במחשבה עתידית ואין צפייה ממנו לתרום מקצועית לקבוצה כבר בזמן הקרוב. משחקו האחרון היה בחודש אוקטובר ובתקופה האחרונה קבוצתו הקודמת ניו-יורק רד בול הייתה בפגרה ונערכה לפתיחת עונת המשחקים בליגת ה-MLS. "יקח לו זמן להיכנס לעניינים וכולנו צריכים להיות סבלניים כלפיו. אם זה יקרה נצליח לגרום לו לממש את הפוטנציאל הגדול שיש בו", אמר גורם במועדון.
מועתסם עיסאוי, מגינה של הפועל באר-שבע, חתם בהשאלה בהפועל נוף הגליל.