מכבי חיפה השיגה אתמול (חמישי) ניצחון משכנע, 0:3 על אוניברסיטטאה קלוז' הרומנית, והירוקים מרוצים מהכושר והיכולת שהשחקנים בירוק מציגים במשחקי ההכנה לקראת העונה הקרובה. מי שמציגים יכולת גבוה עד כה הם ליאור רפאלוב, שנראה מצוין מתחילת האימונים, וגם אורי דהן, שחזר מהשאלה מבית"ר.
הירוקים רוצים להשלים את הסגל כמה שיותר מהר, כאשר המטרה היא להתחזק בקשר אחורי במקומו של מוחמד אבו פאני. בצוות הסקוטינג של המועדון בוחנים לא מעט אופציות, אך לא רוצים לבצע החתמה חפוזה: "לא רוצים סתם להחתים כדי להגיד 'החתמנו'. אנחנו לא רוצים להביא שחקן תחת לחץ, אנחנו רוצים שחקן שישדרג אותנו", אמר גורם בחיפה.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שביעות רצון מהיכולת במשחקי ההכנה. שחקני מכבי חיפה חוגגים נגד אוניברסיטטאה קלוז'
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה )
דיא סבע, שהיה נהדר אתמול, עדיין מעורר עניין באיחוד האמירויות, ובמכבי חיפה מאוד רוצים שהקשר-חלוץ יישאר במועדון. האלופהרואה בסבע שחקן מכריע, במיוחד לאור עזיבת עומר אצילי, והמטרה היא להחתים את סבע על חוזה חדש ומשודרג בו יוכנס סעיף יציאה. סוכניו של סבע עמלים למצוא לו קבוצה וההערכות הן שתוך שבועיים אם השחקן לא ימצא קבוצה הוא יסכים לחתום על חוזה חדש וישאר בירוק.
מאמן הקבוצה ,מסאי דגו, שלא יצא למחנה האימונים, ינחת היום באוסטריה ויצטרף לקבוצה. דגו, שאבל על מות אביו שהלך בתחילת השבוע לעולמו, החליט לאחר מספר ימים שישב שבעה להצטרף לקבוצתו והוא צפוי להעביר כבר היום אימון ובערב לעשות קידוש וארוחת ערב עם שחקניו והצוות המקצועי.