אחת הדרישות האחרונות במהלך המגעים של בלם קרסנודאר, סרגיי בורודין, מול בית"ר ירושלים, שפורסמו לראשונה ב-ynet, הייתה מענק כניסה לפלייאוף העליון. במועדון, שמדורג כעת במקום השישי בליגת העל, סירבו, אך על מנת לסייע לעסקה לצאת אל הפועל, קיבל הבלם מענק זכייה בגביע המדינה.
הבעלים ברק אברמוב נתן למנכ"ל כפיר אדרי תקציב גדול על מנת להנחית בלם ושוער זרים. ההגעה של בורודין, שעשוי לנחות כבר ביום ראשון ולשבת ביציע במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי ת"א, היא העסקה היקרה ביותר בעידן אברמוב. בורודין, שהיה מבוקש בשתי קבוצות רוסיות אחרי שהפך לשחקן הרכב בקרסנודאר, הפך מיידית למשתכר הגבוה ביותר במועדון - כ-200 אלף אירו לעונה. המועדון הרוסי ניהל מו"מ קשוח מול אדרי, בסיומו הוחלט כי בית"ר תשלם 200 אלף אירו דמי השאלה לעונה וחצי, 50 אלף כעת ואת היתר בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
סרגיי בורודין שחקן בית"ר ירושלים
סרגיי בורודין שחקן בית"ר ירושלים
התעקש שלא להישאר ברוסיה. בורודין
(צילום: אתר בית"ר ירושלים)
בורודין התעקש שלא להישאר ברוסיה, למרות הצעות גבוהות יותר מהליגה המקומית והעדיף לשחק בבית"ר. "ראיתי את הקהל של בית"ר, הם שלחו לי הרבה הודעות, הראו לי שזה המקום בשבילי", הוא אמר.
בבית"ר מנהלים מגעים עם מטאליסט חרקוב לגבי השאלת השוער האוקראיני, ארתור רודקו, שלא מצא את מקומו העונה באלופת פולין, לך פוזנן. כרגע דורשת קבוצתו האוקראינית 60 אלף אירו השאלה עד לסיום העונה של 60 אלף יורו, בבית"ר רוצים לקבלו בחינם ולשלם רק בעונה הבאה השאלה בתמורתו, מה שכרגע מונע סיכום.
2 צפייה בגלריה
ארתור רודקו שוער דינמו קייב
ארתור רודקו שוער דינמו קייב
מבוקש בבית וגן. רודקו
(צילום: AP)
בבית"ר גם מחכים להחלטה של מאמן מכבי ת"א, אייטור קראנקה, לגבי דור תורג'מן, שמבוקש במועדון.