הפועל באר-שבע השיגה אתמול (ג') את ניצחונה הגדול ביותר העונה - 0:4 בבית על הפועל חיפה. במועדון כבר מצהירים בזהירות שהמשבר המקצועי החמור שפקד את הקבוצה עם חידוש הליגה נמצא מאחוריהם.
אמש היה זה משחק שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בו הקבוצה כבשה ארבעה שערי זכות, כשהמשחקים הקודמים היו נגד מכבי פתח תקווה (1:4) ובית"ר ירושלים (4:4). נגד הפועל חיפה היא סוף סוף לא ספגה שער חובה, לראשונה מאז חזרת הליגה לפעילות.
2 צפייה בגלריה
גנאח על הכתפיים
גנאח על הכתפיים
גנאח על הכתפיים. בבאר-שבע מרוצים
(צילום: הרצל יוסף)
מי שסייע לה אתמול לא לספוג הוא השוער הצעיר ניב אליאסי שבזמן מאוד קריטי במשחק, שתי דקות אחרי שקבוצתו עלתה ל-0:1, הוא עצר פנדל מרגלי תומר יוספי. היה זה פנדל שני העונה שהוא עוצר. יש לזכור שאליאסי התחיל את העונה כשוער שני, אך מאז פציעת אופיר מרציאנו הוא הוכיח שהוא ראוי להיות שוער ראשון וגם כאשר מרציאנו החלים הוא המשיך לקבל קרדיט בהרכב. יש לציין שבשבוע האחרון מרציאנו שוב פצוע בקרסול ולא נכלל בסגל.
יחד עם אליאסי שלושה שחקנים נוספים בלטו אתמול, שלושתם בחלק הקדמי. גיא בדש שרשם שני בישולים וממשיך במגמת השיפור שלו שהחלה במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים. מי שנהנה משני הבישולים שלו הוא רותם חטואל שחזר סוף סוף לכושר ההבקעה הטוב שהיה בו החצי הראשון של העונה שעברה, עד שנפצע בשרירי הבטן. בארבעת המשחקים האחרונים יש לו ארבעה שערים.
2 צפייה בגלריה
אליאסי
אליאסי
אליאסי. עצר פנדל
(צילום: עוז מועלם)
השחקן הנוסף הוא אמיר גנאח הצעיר. במחצית הראשונה הוא היה קרוב לכבוש שער בכורה בליגת העל אך בעט למשקוף. במחצית השנייה נשרק פנדל. הפעם אליניב ברדה המאמן הורה לו לבעוט, זאת למרות שעדן שמיר התעקש לעשות זאת. גנאח דייק וכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל. בסיום המשחק הוא הונף על כתפי השחקנים וחגג מול האוהדים שצמאים לשחקני בית.
בסיום המשחק הזכיר המאמן אליניב ברדה. לצד המחמאות לגאנח, שגם עילאי מדמון, קפטן נבחרת הנוער לשעבר, עובד קשה מאוד באימונים, אך בשל עומס בעמדה שלו, בקישור המרכזי, הוא טרם זוכה לדקות משחק.
בשבת איבדה באר=שבע בגלל העומס את מיגל ויטור שנפצע במפשעה ונעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה ואתמול הוחלף בגלל פציעה דומה גם איאד אבו עביד. ויטור אמור לחזור היום מחופה בפורטוגל והוא יעבור בדיקת הדמייה לחומרת פציעתו וכך גם אבו עביד.
אל משחקה של הקבוצה בשבת נגד מ.ס אשדוד בחוץ לא צפויה להתאפשר כניסת אוהדים בשל המצב הביטחוני