הלם במכבי ת"א. הצהובים חטפו הערב (חמישי) 6:1 משפיל וכואב מאולימפיאקוס, שמחקה את התבוסה הביתית 4:1 מהשבוע שעבר ועלתה על חשבון הקבוצה של רובי קין לרבע גמר הקונפרנס-ליג בתום הארכה ודרמה גדולה במשחק שנערך בסרביה.
זו לא הפעם הראשונה שמכבי ת"א מאבדת יתרון של שלושה שערים באירופה. לפני שבע וחצי שנים אירחו הצהובים את זניט במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של הליגה האירופית וצעדו ביתרון 0:3 בדקה ה-70, אך חטפה רביעייה תוך רבע שעה (76, 84, 86 ו-90+1) וירדו מנוצחים 4:3. הפעם זה היה בשלב נוקאאוט, וכואב הרבה יותר.
1 צפייה בגלריה
קין והשחקנים מאוכזבים
קין והשחקנים מאוכזבים
קין והשחקנים מאוכזבים
(צילום:REUTERS/Marko Djurica)
מאמן מכבי ת"א, רובי קין, אמר בסיום: "זה לילה קשה עבורנו, ידענו שאולימפיאקוס קבוצה טובה וזה יכול לקרות. נראינו מפוחדים בדקות הראשונות של המשחק, אולי הניצחון הגדול במשחק הראשון פגע בנו. זה הפסד קשה מאוד בשבילנו. אולימפיאקוס הייתה הרבה יותר טובה היום, יש להם שחקנים גדולים והם עשו משחק גדול. אנחנו לא יכולים לקבל הפסד כזה, בסך הכל עשינו קמפיין טוב – כרגע זה כואב בגלל ההפסד. עכשיו נתרכז בליגה, נצטרך להראות שיש לנו אופי".
ערן זהבי: "לא הגענו למשחק הזה, אנחנו מאוד מאוכזבים. אנחנו מסיימים את הקמפיין בטעם מר, למרות שבסך הכל הוא היה טוב. חבל, חיכינו שהמשחק ייגמר. לא היינו מספיק מפוקסים, לא היינו מספיק טובים, זה היה בידיים שלנו וזה כל-כך כואב להפסיד ככה. עשינו דרך ארוכה בקמפיין הזה".
הצרות של מכבי ת"א לא הסתיימו רק בתבוסה הקשה ובהדחה. מילסון, אחד משחקניה הטובים ביותר - אם לא הטוב שבהם - נפצע בתחילת המשחק ונאלץ לרדת מהמגרש כבר בדקה ה-14, כאשר דן ביטון החליף אותו.