אחרי 72 שעות קשות של אכזבה בעקבות ההדחה מאירופה, הצליחה אתמול (ראשון) הפועל באר שבע לפתוח ברגל ימין את משחקיה בליגת העל עם ניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים.
בבאר שבע יודעים שהיכולת עדיין רחוקה מלהיות טובה, אך היציאה לפגרת הנבחרות אחרי ניצחון תעניק הרבה שקט וביטחון למערכת. בימים הקרובים יידעו בבאר שבע באופן סופי האם ניקיטה רוקאביצה יצטרף, מה שאמור לשדרג באופן משמעותי את הסגל. במהלך הפגרה ישלבו בקבוצה גם את המגן השמאלי החדש הלדר לופס הפורטוגלי. מנגד, כבר היום אמור החלוץ איתמר שבירו לעבור לעירוני קריית שמונה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
ככה יוצאים לפגרה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המאמן רוני לוי ערך אתמול שינויים רבים לעומת ההרכב שהפסיד ביום חמישי 3:1 לאנורתוסיס הקפריסאית. השינוי הקיצוני ביותר נגע לאלטון אקולטסה, שרק ביום חמישי פתח בהרכב ואילו אתמול ראה את המשחק מהיציע. אקולטסה ספג את מירב הביקורת מהאוהדים על ההפסד בקפריסין בעקבות הרחקתו במחצית הראשונה של המשחק.
אתמול נראה שגם במועדון יישרו קו עם הביקורת על השחקן. אקולטסה, שהקיץ ובקיץ שעבר הצליח לספק מספרים במשחקים באירופה, אך בין לבין בליגה כמעט ולא תרם, נחשב לאחד השחקנים האהובים בחדר ההלבשה. אתמול, לאחר השער השני של באר שבע, הוביל כובש השער רמזי ספורי את שאר השחקנים לעברו של אקולטסה. הגנאי שישב ביציע והתרגש מהמחווה.
ספורי המשיך את הקיץ הטוב שלו והיה המצטיין בשורות באר שבע עם שער בפנדל ובישול לאיתי שכטר, שמצדו עשה את המהלך שהוביל לפנדל של ספורי. בניגוד אליהם, דור מיכה, שאמור להיות השחקן המוביל בקישור ההתקפי, רשם משחק לא טוב.
3 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
נראה נהדר. רמזי ספורי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
לא היה בעניינים. דור מיכה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בהגנה, לראשונה העונה, מיגל ויטור וחאתם אל-חמיד פתחו כבלמים, והשילוב המחודש ביניהם נראה טוב מאוד. איתן טיבי, שהיה לא טוב בקפריסין, שילם את המחיר ונכנס רק כמחליף.