מכבי חיפה סיימה אתמול (חמישי) את המסע האירופי שלה, ועשתה זאת בראש מורם. אחרי ה-4:3 הדרמטי שספגה בתוספת הזמן בשבוע שעבר מול פיורנטינה, הירוקים סיימו ב-1:1 בגומלין בפירנצה (4:5 לאיטלקים בסיכום צמד המשחקים בשמינית גמר הקונפרנס-ליג) - ויכולים להרגיש מעט פספוס. בטח לאור איך ששני המשחקים התפתחו להם.
הקמפיין המרשים של הירוקים גורם ללא מעט קבוצות באירופה ללטוש עיניים לעבר שחקני האלופה הישראלית. בטורקיה מדווחים הבוקר (שישי) כי בשיקטאש מעוניינת לצרף את פרנצדי פיירו. על-פי הפרסום, סאמייט אייבבה, המנהל הטכני של קבוצת הפאר, צפה בפיירו העונה במספר משחקים ורוצה להחתימו.
3 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
מבוקש בטורקיה. פיירו
(צילום: עוז מועלם)
בבשיקטאש, אשר מדורגת במקום הרביעי בטורקיה ומאמנה הוא פרננדו סנטוס הפורטוגלי, מעריכים שהם יצטרכו לשלם לחיפה בסביבות 5 מיליון אירו עבור החלוץ מהאיטי.

"מסע מדהים שהסתיים בראש מורם"

נחזור לתיקו המכובד אתמול בפירנצה. כמו בכל המשחקים האחרונים שלה, גם הפעם חיפה עמדה טוב על המגרש, אך בחלק הקדמי משהו היה חסר לה. אולי לאו דווקא יכולת, אלא יותר אמונה וביטחון. הירוקים הגיעו למעט מצבים ושער השוויון של ענאן חלאילי בדקה ה-88 היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור האלופה הישראלית.
3 צפייה בגלריה
גולדברג וסונדגרן
גולדברג וסונדגרן
יכולים להרגיש גם מעט פספוס. גולדברג וסונדגרן
(צילום: REUTERS/Jennifer Lorenzini)
בחיפה שיבחו את השחקנים על המסע המופלא וגורם בקבוצה אמר: "מסע מדהים שלנו שהסתיים בראש מורם. מסע אירופי שהחל במלטה והסתיים בפירנצה. בכל משחק שהיה לנו באנו לנצח, בכל מגרש ומול כל יריבה".
יש עוד נתון מעניין: ארבעת משחקי החוץ האחרונים של חיפה באירופה הסתיימו ללא הפסד: ויאריאל (0:0), פנאתינייקוס (1:2 לחיפה), גנט (1:1) ופיורנטינה (1:1).
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
חוזר לליגה. דגו
(EPA/CLAUDIO GIOVANNINI)
בתוך כך, בחיפה מסתכלים על חצי הכוס המלאה. עומס המשחקים הגדול שפקד העונה את הקבוצה הוביל ללא מעט פציעות והיעדרויות. בחיפה מקווים שעכשיו, כשלקבוצה נשאר הליגה והגביע, השחקנים יהיו יותר רעננים ומפוקסים.
חלאילי וגדי קינדה, שלא פתחו אתמול, צפויים לחזור להרכב הירוקים ביום ראשון - במשחק הבית מול הפועל ת"א. בחיפה יודעים שמדובר במוקש לא קטן שכן הפועל ת"א נלחמת על חייה ויוסי אבוקסיס תמיד עושה חיים לא פשוטים לאלופה.
פורסם לראשונה: 06:32, 15.03.24