בבית"ר ירושלים לא יעמדו בדרכו של המאמן ארווין קומאן אם הוא יחליט להתפטר, ובמקרה שההולנדי יעזוב את תפקידו, חיים סילבס וקובי רפואה יהיו מועמדים לרשת אותו במהלך פגרת הנבחרת.
בבית"ר מאוכזבים מקומאן, כשבתוך שבוע בית"ר הפסידה באשדוד ולאחר מכן סיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 ביתי מול עירוני קריית שמונה. התחושה היא שאין כל התקדמות מקצועית, החל מאימוני טרום העונה ועד למחזור החמישי בליגה.
4 צפייה בגלריה
ארווין קומאן משקיף
ארווין קומאן משקיף
ארווין קומאן משקיף. בית"ר לא מראה שיפור
(צילום: אלכס קולומויסקי)
4 צפייה בגלריה
עימות בין שחקני שתי הקבוצות בסיום
עימות בין שחקני שתי הקבוצות בסיום
עימות בין שחקני שתי הקבוצות בסיום. עוד תוצאה מאכזבת
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"יכול להיות שאחרי הכל הוא רך מדי בשביל בית"ר הלחוצה", אמרו במועדון. "מאמן שאין שום שיפור ביכולת של הקבוצה שלו כמה חודשים – זה מצביע על בעיה גדולה. נכון שקריית שמונה בעטה פעם אחת לשער, נכון שחסרים הרבה שחקנים, אבל אנחנו בקצב של ירידת ליגה או הישרדות בינתיים".
גם קומאן עצמו מאוכזב מאוד מהיכולת של הקבוצה, וכבר אמר לא אחת שהוא נשאר במועדון למרות העזיבה של הבעלים משה חוגג, ובעקבות המחויבות שלו כלפי אלי אוחנה, אולם התוצאות החלשות מפתיחת העונה עשויות לשנות את המדיניות שלו.
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה בפעולה
ירדן שועה בפעולה
ירדן שועה בפעולה. עלה בהרכב ועמד הפעם בציפיות
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מה שעשוי לחזק את רצונו של קומאן להישאר הוא חזרתם של מספר שחקנים במהלך פגרת הנבחרת, לקראת המשחק בעוד שבועיים מול הפועל ת"א בבלומפילד. אביאל זרגרי שב לאימונים מלאים ושותף אתמול למספר דקות, וגם הפצועים אוראל דגני, לירן רוטמן ועמית כהן אמורים לחזור בהמשך. מעבר לכך, הקשר יוסוף קאמסו מארה אמור לנחות השבוע בארץ.
אחרי האכזבה הגדולה מהתיקו מול קריית שמונה (בעקבות פנדל של עאיד חבשי בתוספת הזמן), היחיד שעוד קיבל מחמאות בבית"ר היה ירדן שועה, שהציג יכולת מעודדת ובישל את שער היתרון לניב זריהן.
4 צפייה בגלריה
אופיר קריאף מול פרייר
אופיר קריאף מול פרייר
אופיר קריאף מול קריית שמונה. "בא לי לבכות, המשחק היה בידיים שלנו"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בקבוצה החליטו להדיח מההרכב את מרקו ינקוביץ' בשל הגישה של המונטנגרי. הקפטן אופיר קריאף אמר אחרי המשחק: "בא לי לבכות. זה משחק שהיה בידיים שלנו. הגענו לדקות האחרונות עם 0:1 וצריך לגלות אחריות, להיות ווינרים. אני מתוסכל ועצוב, יש לנו בעוד שבועיים את היריבה שאני הכי שונא בליגה, הפועל תל אביב. נוציא את התסכול שם".