שמחה אדירה בהפועל באר-שבע לאחר הניצחון הסופר דרמטי אמש (ראשון) 1:2 על קריית שמונה משער בפנדל של הלדר לופס עמוק בתוספת הזמן, דקות בודדות לאחר שאותו לופס כבש שער עצמי שכמעט הוביל לאיבוד נקודות יקר של קבוצתו.
הניצחון, שהושג אחרי שער מוקדם מוקדם יותר של תומר חמד בדקה השביעית, גם הוא מפנדל, כשבין לבין חמד אף הספיק להחמיץ פנדל אחר, מציב את באר שבע בסיום העונה הסדירה במרחק קטן ממכבי חיפה המוליכה. כרגע הפער עומד על נקודה, כאשר אם מכבי חיפה תנצח הערב את הפועל ת"א הוא ייגדל לארבע נקודות.
3 צפייה בגלריה
הלדר לופס
הלדר לופס
הלדר לופס חוגג
(צילום: הרצל יוסף )
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני באר-שבע. ניצחון חשוב
(צילום: הרצל יוסף )
לאחר המשחק נראה היה שבבאר-שבע החליטו להסיר מחסום פסיכולוגי כשהצהירו במפורש שהמטרה של הקבוצה היא לזכות באליפות. איתי שכטר, שנגיחה שלו הובילה לנגיעת יד ולפנדל שהכריע את המשחק לטובת האדומים אמר: "המטרה שלנו היא לזכות באליפות. אנחנו שווים זכייה באליפות. אני מרגיש שהעונה אנחנו יכולים לעשות את זה. בעונה שעברה הייננו במצב דומה ולא עשינו את זה. העונה אני חושב שאנחנו יכולים".
"אנחנו מסיימים את הליגה הסדירה במקום השני בפער קטן מהמקום הראשון ותוך כדי שעשינו קמפיין אירופי טוב מאוד ונכנענו לשתי קבוצות שהיום בעמדה טובה להעפיל לרבע גמר הקונפרנס-ליג. אבל בתחילת העונה לא הייתי קונה את התסריט הזה כי אני לא מסתפק בזה", אמר המאמן אליניב ברדה.
3 צפייה בגלריה
חמד חוגג
חמד חוגג
תומר חמד חוגג אחרי הפנדל הראשון
(צילום: הרצל יוסף )
אבל למרות ההצהרות, בבאר-שבע מבינים שהדרך לזכייה באליפות שישית בתולדות המועדון וראשונה בעידן שאחרי ברק בכר עוד ארוכה. ברדה הודה שבפלייאוף, שייחל בסופ"ש הקרוב במשחק ביתי נגד הפועל ירושלים, הקבוצה תהיה חייבת לשפר את רמת המשחק שהיא מציגה לאחרונה.
רועי גורדנה, דור מיכה ואור דדיה סיימו את המשחק אתמול עם מתיחות בשרירי הרגליים. בעוד מיכה וגורדנה הוחלפו , דדיה נאלץ לשחק למרות הפציעה עד הסיום בשל העובדה שלבאר-שבע לא נותרו חילופים. שלושתם צפויים להיעדר מהמשחק נגד ירושלים.
מנגד מי שריצו אתמול עונשי הרחקה יחזרו לסגל. מדובר במריאנו בריירו (אדום) ושגיב יחזקאל (צהובים). גם איאד אבו עביד שנעדר אתמול בגלל מחלה אמור לשחק. בשורה חיובית נוספת היא שמיגל ויטור, שאפי סולימנוב ועדן שמיר, סיימו את המשחק אתמול ללא כרטיס צהוב, שאם היו סופגים אותו אז היו מפספסים את משחק העונה נגד מכבי חיפה. בשל הסגל הקצר אתמול שותף לראשונה בליגה רועי ממן, קשרה של קבוצת הנוער, הוא עלה מחליף במשחק החוץ נגד ויאריאל הספרדית בקונפרנס-ליג.