הפועל ת"א השיגה אתמול (ראשון) את ניצחונה השלישי העונה כשגברה 1:2 על עירוני קריית שמונה. למרות שהשיגה שבע נקודות מתשע האפשרויות בשלושת המחזורים האחרונים ועלתה למקום התשיעי, מי שנראה כבוי אחרי המשחק היה המאמן סלובודן דראפיץ'.
המאמן נראה שבור במהלך המשחק, גם אחרי שדן איינבינדר השלים את המהפך, ואפילו עם שריקת הסיום. דראפיץ' מיהר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "חוץ מהניצחון, אין מה לקחת מפה. לא שיחקנו בכלל כדורגל". דראפיץ' גם אמר בסיום: "לא שיחקנו חכם, זה לא כדורגל. מזל שהרחיקו לקריית שמונה שחקן, לא יודע אחרת מה היה קורה. זה לא רק שההתקפה לא תפקדה, גם ההגנה לא עבדה".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א סולובודאן דראפיץ' מול מאמן עירוני קריית שמונה מנחם קורצקי
מאמן הפועל ת"א סולובודאן דראפיץ' מול מאמן עירוני קריית שמונה מנחם קורצקי
לא מרוצה. סלובודן דראפיץ'
(צילום: שמוליק דודפור)
גם במועדון נמצאים בלחץ גדול, למרות הניצחון הדחוק. "מזל שהופמייסטר הורחק, ושאיינבינדר ניסה למסור והכדור נכנס", אמרו במועדון. "גם מול עשרה שחקנים לא היתה אפילו דקת כדורגל. נראינו רע מאוד. ככה לא נשרוד, אין שום שינוי".
מי שנותרו מחוץ לסגל היו אל-ים קנצפולסקי ושלומי אזולאי, שאותו החליט דראפיץ' לדחוק מחוץ לסגל מהרגע שהגיע בטענה כי הוא לא בכושר משחק והמטרה להעביר אותו לקבוצה אחרת בינואר. מי ששוב הציג יכולת ירודה היה סינטיהו סלליך, ששב לשחק אחרי תקופה ארוכה ביציע.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א סינטאיהו סלליך
שחקן הפועל ת"א סינטאיהו סלליך
שב לשחק אחרי תקופה ארוכה ביציע. סינטיהו סלליך
(צילום: שמוליק דודפור)
הדיון בעניין ערעור המועדון על העונש שקיבל בבית הדין יתקיים מחרתיים, כאשר בפני הקבוצה עומדים עוד שני משחקי בית ללא קהל ומשחק רדיוס עם קהל. כדי לא להיפגע משמעותית מבחינה כלכלית, במועדון הציעו כי המשחק מול בית"ר ירושלים יתקיים כמשחק רדיוס עם קהל, ואילו זה מול מכבי נתניה יתקיים ללא קהל בבלומפילד.
עשרות מאוהדי הפועל ת"א, שהגיעו לצפות במשחק על מסך מחוץ לבלומפילד כמו בימי הקורונה, פוזרו על ידי המשטרה בטענה כי חסמו את הכביש הסמוך לאצטדיון. שישה אוהדים נעצרו, ומסרטוני וידיאו רבים נראה כי הפיזור נעשה באגרסיביות גם כלפי ילדים.
בקריית-שמונה זועמים על השופטים
מנגד, תשעה מחזורים ברציפות שקריית שמונה לא טעמה את טעם הניצחון אך הבעלים איזי שרצקי ממשיך בסבלנות הלא כל כך אופיינית לו והחליט להשאיר את מנחם קורצקי מאמן הקבוצה בתפקיד. במועדון מאוד מאוכזבים מהיכולת של הקבוצה מפתיחת העונה.
עיקר הכעס מאמש הוא כלפי צוות השיפוט כאשר בק"ש בטוחים שלא הגיע ליואב הופמייסטר כרטיס אדום, שלטענתם שינה את מהלך המשחק. לאחר המשחק אמרו בקבוצה: "תמיד יותר קל לשרוק נגדנו, זה כבר מוגזם ומכריע משחקים, עצוב שאיגוד השופטים לא עושה עם זה כלום". בינואר צפויים שינויים לא מעטים בסגל של הקבוצה לאור האכזבה ממספר שחקנים, כאשר מספר זרים ישוחררו וצפויים להגיע שחקנים אחרים במקומם.