שביעות רצון במכבי חיפה, שחלפה אתמול (רביעי) על פני משוכה לא פשוטה כשניצחה 0:1 את בני ריינה בקרב צמרת. לאחר שבעונה שעברה הירוקים לא הצליחו לנצח את היריבה הצפונית ואפילו לכבוש נגדה, גם הפעם האלופה התקשתה, אך שער של ליאור רפאלוב בדקה ה-69 העניק לה את שלוש הנקודות.
בקבוצה של מסאי דגו לא אהבו לשמוע את הטענות לפיהן הם נהנו מטעות שיפוט ושהשער של רפאלוב היה צריך להיפסל: "אנחנו לא מבינים כלל על מה התלונות ודיבורי הסרק. הגול שלנו חוקי למהדרין. אנחנו אלה שקופחנו - היה פנדל שלא נשרק לטובתנו לאחר עבירה על רפאלוב".
1 צפייה בגלריה
רפרלוב
רפרלוב
"מביא איתו ניסיון, עוצמה ושקט". רפאלוב
(צילום: אלעד גרשגורן)
רפאלוב, כובש השער היחיד במשחק, סופר כבר חמישה שערים במאזנו, וזכה למחמאות: "הוא מביא איתו הרבה מאוד ניסיון, עוצמה ושקט", אמר גורם בחיפה. "הוא יודע להכריע משחק ועושה את ההבדל. מגיע לו שאפו ענק".
בתוך כך, בקבוצה מבינים היטב שהם חייבים לעבוד על ניצול מצבים ודיוק ליד השער. ספסולו של הקפטן צ'ארון שרי הפתיע לא מעט אך נזקף לזכותו של דגו, שהבהיר באופן חד וברור שאין אצלו שמות וכוכבים ומי שלא יהיה בכושר ימצא את עצמו על הספסל, ולא משנה במי מדובר.
עבדולאי סק, הבלם והעוגן של ההגנה, ייצא להתכנסות של נבחרתו סנגל לקראת אליפות אפריקה ויחמיץ את המשחקים הקרובים של האלופה כאשר מדובר בפרק זמן ממושך ומדובר במכה לא פשוטה. שון גולדברג צפוי להכלל בסגל למשחק הקרוב מול הפועל ת"א אך ספק אם יהיה כשיר ל 90 דקות.
במכבי חיפה חושבים על חלון ההעברות של ינואר, ולאחר צירופו של קני סייף במועדון עובדים במרץ ומקווים לסגור עם גדי קינדה בקרוב. אם יצטרף, ששחקן ההתקפה שפרץ באשדוד ועבר לספורטינג קנזס סיטי מה-MLS אמור להצטרף בחוזה לשלוש וחצי עונות ושכרו המוערך יסתכם בכמעל לשני מיליון אירו לכל התקופה.