"המסורת שלנו במשחקים נגד מכבי חיפה כנראה לא ממש משקפת את מה שבאמת קורה אצלנו מתחילת העונה". כך סבורים שחקנים במכבי תל אביב אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע בטוטו-טרנר, אשר השלים פתיחת עונה גרועה בה צברו ארבע נקודות בלבד מ-12 אפשריות. "כרגע לפחות, הניצחון נגד מכבי חיפה הוא היוצא מן הכלל, אנחנו פשוט לא טובים העונה באירופה ובליגה".
פטריק ואן לוון קיבל מחמאות אחרי ה-1:2 על מכבי חיפה, אבל אחרי ההפסד השני בארבעת מחזורי הפתיחה גברו הביקורות כלפיו. "הקיבעון מכריע אותו בכל פעם מחדש", אמר אחד משחקני מכבי. "שום שינוי, הוא הרי ראה איך הכל התחיל ולא שינה שום דבר".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
שוב סופג את חיצי הביקורת. פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
חטואל מרוצה, ז'ראלדש וחוזז עצובים
חטואל מרוצה, ז'ראלדש וחוזז עצובים
חטואל חוגג, שחקני מכבי ת"א בהלם
(צילום: עוז מועלם)
אחרי ששחקני החיזוק החדשים עשו את ההבדל נגד מכבי חיפה, הפעם הם הציגו יכולת חלשה, בעיקר ברנדלי קוואס, גבי קניקובסקי וסטיפה פריצה שהוחלפו. במועדון הודיעו שהבלם עידן נחמיאס, שנפצע בכתפו, פרק את עצם הבריח וייעדר מספר שבועות. הוא יעבור שיקום על ידי הצוות הרפואי של המועדון. בעקבות זאת עשוי מתן בלטקסה לפתוח נגד לינץ בליגה האזורית ביום חמישי הקרוב. גם אילון אלמוג עשוי להיעדר בתקופה הקרובה אחרי שהורחק בגלל שדחף את השופט אביעד שילוח ויעמוד לוועדת משמעת.
"אני כל כך עצבני", הודה הקפטן שרן ייני. "אני עצבני על עצמנו, על היכולת, על המאבקים שהפסדנו, ההחלטות ובגלל שלא שמרנו על יציבות. נתנו הרגשה של בטחון, אנחנו שואפים להיות הכי טובים ולא הוכחנו את זה".
3 צפייה בגלריה
ברנדלי קוואס ואנדרה ז'ראלדש מאוכזבים
ברנדלי קוואס ואנדרה ז'ראלדש מאוכזבים
ברנדלי קוואס ואנדרה ז'ראלדש מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן הצהוב הגיב בחריפות: "אנחנו צריכים לשמור על עקביות, דבר שאנחנו לא מצליחים לייצר העונה. עם עבודה קשה וניסיון נצליח. אנחנו לא נלחצים מזה. זה נותן מוטיבציה לעבוד ולתקן טעויות. הגענו למצבים וחבל שלא הבקענו. אם היינו מצמצמים המשחק היה נראה אחרת. צריך לנצל מומנטום. אין קשר בין המשחק הזה למשחק ביום חמישי באירופה".
ואן לוון כיוון את הטענות כלפי השופט: "יותר מידי החלטות שיפוט היו נגדנו, הוא התעלם מנגיעת היד ברחבה של באר שבע. היינו צריכים להופיע טוב יותר במשחק הזה. יש דברים קטנים שצריכים לנצח. אולי לא הגיע לנו לנצח, אבל גם לא הגיע לנו להפסיד".