כשהיא מרוחקת 4 נקודות מהקו האדום, תגיע מחר (שני, 20:30) בית"ר ירושלים למשחק ביתי מול מ.ס אשדוד, שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון. הצהובים-שחורים יודעים כי ניצחון ישאיר את הקבוצה באופן סופי בליגת העל ויסבך את אשדוד.
מאמן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, אמר לקראת המפגש: "מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, הסתכלתי אך ורק על הקבוצה שלנו. פחות על מה שקורה במשחקים האחרים וככה אמשיך לעשות. דיבורים תמיד יש, זה חלק מהעבודה של התקשורת, לדבר על דברים שקורים מסביב. אנחנו מבחינתנו, כמו לפני כל משחק, מנסים לנתק את רעשי הרקע, לא משנה באיזה נושא, כל כולנו להתרכז במשחק ומה שקורה מסביב זה בכלל לא ענייננו".
1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
"כמו שאנחנו לא מורידים את הראש אחרי תוצאה לא טובה או הפסד, אנחנו לא צריכים להסתנוור אחרי משחק מאוד משמעותי לכל מי שאוהב את בית״ר ירושלים", התייחס יצחקי לניצחון על הפועל ת"א בשבת שעברה. "זה היה משחק חשוב, אבל הוא מזמן מאחורינו. עוד לא עשינו את העבודה במלואה ונשארנו בליגה, ולכן המשחק מחר נגד אשדוד הוא סופר-סופר חשוב עבורנו".
על ההאשמות כי בית"ר לא באמת תתאמץ במשחק, ענה המאמן: "אני לא מתייחס לשטויות, אמרתי את זה לאחר המשחק נגד הפועל ת"א שזה מביך מאוד עצם ההתעסקות. לא מתייחס לדברים שמבחינתי כמו אוויר".
על היריבה מאשדוד, אמר: "אני אומר מהרגע שהפלייאוף התחיל שכל משחק הוא קשה. כל משחק בפלייאוף התחתון הוא משחק על החיים של קבוצה. אשדוד זאת קבוצה שרוצה ונלחמת להישאר בליגה. הם היחידים לדעתי בפלייאוף שלא הפסידו עד עכשיו. שני ניצחונות ושני תיקו. יש להם קבוצה מצוינת, עם מאמן נהדר שאני מכיר אותו אישית ונצטרך לעבודה קשה לצאת עם שלוש נקודות שאנחנו כל כך צריכים".