אחרי שבועות מתוחים ואחרי שקיבלה כבר הודעה על ירידה לליגה הלאומית, בני סכנין עברה היום (חמישי) בבקרת התקציבים ותפתח את העונה בליגת העל. יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס, שהודיע לפני כשבוע שהוא מתפטר, עבד במרץ בימים האחרונים ולא הזניח את הקבוצה. אבו יונס עשה לילות כימים על מנת להעביר את הקבוצה בבקרה יחד עם חאלד דוכי ובסכנין בסוף נשמו לרווחה.
"הודות לעבודה הקשה של חאלד דוכי ואבו יונס, נעביר את הקבוצה בבקרה ונפתח את הליגה כמתוכנן. אם בית"ר ירושלים הצליחה לקבל את האישורים לפתוח את הליגה עם כל הבעיות, אז אנחנו זה כסף קטן", אמרו הבוקר במועדון. איהאב גנאים צפוי לעבור למכבי נתניה ולהכניס לקופת המועדון כ-230 אלף דולר. בסכנין רוצים לעבות עוד את הסגל והמאמן חיים סילבס מקווה לצרף תוך כדי תנועה עוד שני שחקנים לפחות. "אנחנו מודים לכל מי שעזר ותמך", אמרו בקבוצה הערב, "החל ממחר, למאמן יעמוד סגל מלא"
1 צפייה בגלריה
בני סכנין חוגגת את שער היתרון בפנדל
בני סכנין חוגגת את שער היתרון בפנדל
בשבת כבר יש להם את מכבי חיפה על הראש. שחקני סכנין
(צילום: עוז מועלם)
לאחר שיעבירו את הקבוצה בבקרה, יחלו בהנהלת סכנין בהכנות למשחק בשבת כאשר יש דרישה של אלפי אוהדים שלהם ושל מכבי חיפה לכרטיסים למשחק. האצטדיון בדוחא צפוי להיות מלא עד אפס מקום, אך בסכנין עדיין לא יודעים אם יוכלו למכור את כל הכרטיסים ואמורים להיפגש עם נציגי המשטרה על מנת לראות כמה קהל יהיה אפשר להכניס.
פורסם לראשונה: 07:39, 17.08.22