מכבי ת"א מנהלת מגעים עם נציגיו של אוסקר גלוך על מנת להגיע למתווה לפיו הוא יאריך את חוזהו שמסתיים בעוד כ-14 חודשים עם סעיף יציאה מוסכם. בסביבתו של הקשר שבישל אמש את החמישי שלו במשחק מול מכבי נתניה, טוענים כי הבעלים מיץ' גולדהאר במהלך שהותו בארץ הבטיח כי במידה ויקבל הצעה במועדון משודרג, הוא לא יעמוד בדרכו.
המטרה של גלוך לצאת כבר בינואר הקרוב, אולם שני הצדדים מנסים להגיע להסכם כבר עתה. במכבי ת"א חוששים כי במידה וגלוך לא יאריך את חוזהו, מאחר ואחרי המונדיאל עד גיל 20 שיתקיים בקיץ הקרוב, הוא יכול לנהל מגעים כשחקן חופשי לקראת סיום החוזה שלו בינואר. לכן מאחורי הקלעים מתקיימים מגעים מתקדמים להגיע להסדר שיספק את שני הצדדים.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אוסקר גלוך
שחקן מכבי ת"א אוסקר גלוך
מתכנן לצאת לחו"ל כבר בינואר הקרוב. אוסקר גלוך
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א כבר סימנו מספר שחקני כנף זרים על מנת להנחית אחד מהם בחלון ההעברות הקרוב, זאת אחרי שלא הצליחו לצרף שחקן בעמדה זו. בין היתר מאחר ששני שחקנים שהיו עימם במגעים הודיעו ברגע האחרון כי אינם מתכוונים להגיע.
הקפטן ערן זהבי הציג אמש במחצית הראשונה נגד נתניה את היכולת הטובה ובעיקר החדה ביותר מאז שחזר למכבי ת"א. "זה בדיוק זהבי שהיינו צריכים לקבל", הודו במועדון. מי שפתח אמש בהרכב הוא הבלם ההולנדי לוקאסן שעד כה לא השתלב במועדון.
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
הציג את משחקו הטוב ביותר מאז שחזר. זהבי חוגג
(צילום:עוז מועלם)
"שלושת הבלמים - סבוריט, ביטון ולוקאסן - היו מושלמים", אמר המאמן איביץ'. "היתה לו פציעה ואני גם לא מאמן שאוהב לעשות שינויים שהרכב עובד טוב. הבאנו אותו בכדי לשחק, השער השני התחיל ממנו. יש לנו הרבה בסגל, עובדים קשה, לפעמים קשה שצריכים לבחור מי יהיה מחוץ לסגל או על הספסל, אני צריך להתמודד עם הבעיה הזו. מרביתם שיחקו, כמו שאני עושה רוטציה בין קנדיל לגרלדש או חוזז ודוידזדה, את קנדיל החלפתי אתמול כי חששתי לאבד אותו. אני הראשון שלא שמח שאחד מהשחקנים לא משחק".
אחת המסקנות מהמשחק אמש היא כי ניר ביטון אמור לשחק כאחד משלושת הבלמים. איביץ' גם הסביר כי מבחינתו מערך של שלושה בלמים הוא המתאים ביותר לסגל הנוכחי. שני הבאנקרים הם ביטון וסבוריט שהוא המוסר הטוב ביותר בקבוצה גם מעמדת הבלם, כשעל המקום השלישי יתחרו לוקאסן שצפוי לפתוח גם נגד באר-שבע, פיבן וייני, בעוד עידן נחמיאס מחוץ לרוטציה. יונתן כהן גם לא צפוי להיות בסגל במשחק נגד באר-שבע, כשדקות המשחק המעטות של גויאגון שמאכזבות את הקשר ימשיכו להיות כך לפחות בתקופה הקרובה בשל המערך.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דרק לוקאסן
שחקן מכבי ת"א דרק לוקאסן
קיבל מחמאות מאיביץ'. לוקאסן
(צילום: עוז מועלם)
במכבי מדברים על הפערים הגדולים בין היכולת שלהם בבלומפילד (מאה אחוזי הצלחה בחמישה משחקי ליגה, 18 כיבושים מול ספיגה אחת בלבד) לבין היכולת החלשה במשחקי החוץ. בשני הבא תצא הקבוצה לטרנר נגד הפועל באר-שבע השלישית, שמרוחקת ממנה בחמש נקודות.
"ברור שאנחנו מעדיפים לשחק בבלומפילד עם אוהדים שלנו איתנו. יש לנו עכשיו משחק נגד באר-שבע, ואנחנו לא צריכים לשנות משהו בגישה שלנו. לא חושב שיש קרב בינינו למכבי חיפה. אני מאמין שגם באר-שבע איכותית, יש לה סגל גדול. קבוצות אחרות מגיעות עם מאמנים ושחקנים טובים. ניצחנו את נתניה שניצחה אותנו בארבעת המשחקים האחרונים והמיקום האחרון שלהם לא מציאותי, הם איכותיים ויותר טובים מהרבה קבוצות בליגה".