רגע לפני סגירת חלון ההעברות (שלישי, 19:00), מכבי תל אביב על סף סיכום סופי מול בית"ר ירושלים על רכישתו של אביאל זרגרי תמורת שבעה מיליון שקל, כשאחוזים מהכרטיס יישארו אצל בית"ר.
בסיום הדרבי הירושלמי הודיע חוגג לאנשי בית"ר כי זרגרי יימכר במהלך היממה הקרובה למחזיקת הגביע, ולכן הוחלט להחתים את יוסוף קאמסה מארה (26), הקשר הגינאי של סלובאן ליברץ.
2 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי בפעולה
אביאל זרגרי בפעולה
פרטים אחרונים נותרו. אביאל זרגרי
(צילום: ראובן שוורץ)
מכבי חיפה והפועל באר שבע ניסו עד לרגע האחרון למצוא נוסחה לרכישתו של הקשר, אולם נראה כי מכבי ת"א הייתה הרצינית ביותר וכרגע נותרו פרטים אחרונים לסיכום העסקה באופן סופי.
בהנחה שהעסקה בין המועדונים תיחתם, זרגרי יעבור בדיקות רפואיות קפדניות ובכל מקרה יצטרך לתת את האור הירוק שלו למהלך, כשמוקדם יותר היום עוד טען כי הוא מעדיף להישאר בבית"ר ירושלים.
בשעות הקרובות צפויות התפתחויות אחרונות, אולם על פי השיחות של חוגג עם אנשי בית"ר בשעה האחרונה, העסקה עם מכבי ת"א סוכמה ותצא לפועל מחר.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
רק התפתחות יוצאת דופן, כמו הצעה חסרת תקדים, שכרגע לא נמצאת על הפרק מצד חיפה או באר שבע, או סירוב של השחקן להשלים את המעבר, תמנע את ביצוע העסקה. זרגרי הוא חייל, ולכן יוכל להשתכר רק 5,000 שקל לחודש במכבי במהלך שירותו הצבאי.
בכדי להעביר את מארה בבקרת התקציבים, בבית"ר היו צריכים לפנות מקום לזר. בעקבות העובדה שלוקאס אוקאמפוס סירב לעבור לבני יהודה, הוחלט להקפיא אותו עד לפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר ולרשום את הקשר מגינאה במקומו.