נבחרת ישראל סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול רומניה בבוקרשט. הכחולים-לבנים היו יותר טובים, אולם לא הצליחו להכריע את הרומנים ולהשיג ניצחון חוץ יקר במוקדמות היורו.
"היינו יותר טובים וצריכים לנצח", אמר מנור סולומון בסיום, "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אך מרוצים מהיכולת. באופן אישי, לא הייתי במיטבי היום, הייתי צריך להיות הרבה יותר מרוכז. לשמחתי היו הרבה שחקנים טובים היום שלקחו את המשחק עליהם. אני מאוד מאמין שאנחנו יכולים לעלות ליורו. אנחנו צריכים לנצח ביום שלישי את בלארוס, מאמין שנעשה את זה".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון. ישראל הייתה קרובה
(צילום: AP Photo/Andreea Alexandru)
2 צפייה בגלריה
חזן
חזן
אלון חזן. "אחד המשחקים הטובים שלי"
(צילום: EPA/Robert Ghement)
כובש שער השוויון אוסקר גלוך אמר: "באתי למחצית השנייה והיו לי שתי אפשרויות, או לקחת עלי את המשחק או שלא, שמח שהלך לי טוב היום. כשראיתי את החור בהגנה הייתי חייב לבעוט, שמח שזה נכנס. אנחנו עובדים מאוד קשה, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים ומאמינים שאפשר לעלות ליורו".
המאמן אלון חזן סיכם: "אחד המשחקים הכי טובים שלי בנבחרת. שיחקנו טוב, קיבלנו שער שטותי. במחצית השנייה שיחקנו מצוין מול נבחרת טובה, שלטנו לחלוטין ואנחנו חושבים קדימה".
על אוסקר גלוך: "הוא עדיין ילד, צריך להבין את זה. אני לא יכול לקחת קרדיט על מה שהוא עשה, כל הכבוד לו. דור תורג'מן? הוא לא יכול להיות מוכן אם אני לא אסמוך עליו. אנחנו נבנה נבחרת טובה וצעירה. כולם עשו עבודה טובה, ולא צריך לדבר על מי שלא היה. אני חייב לפרגן לקהל שלנו שהגיע. יש לנו משימה מול בלארוס, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. ענאן חלאילי לא זומן כי גיא לוזון ביקש אותו בנבחרת הצעירה".