התקופה הנפלאה של מנור סולומון באנגליה עשויה לזכות אותו בתואר יוקרתי. שחקנה של פולהאם, שכבש בארבעת משחקיה האחרונים של קבוצתו (שלושה בליגה ועוד אחד בגביע) נמנה על רשימת המועמדים לשחקן חודש פברואר בפרמייר-ליג, שפורסמה היום (חמישי).
עוד ברשימת המועמדים יחד עם סולומון נמצא חברו לקבוצה, השוער ברנד לנו, וכוכב מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד. את רשימת המועמדים סוגרים אמרסון רויאל מטוטנהאם, קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר ואולי ווטקינס מאסטון וילה. בנוסף, השער של סולומון מול וולבס - שחילץ לקבוצתו נקודה - מועמד לשער החודש בפרמייר-ליג. הוא קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לאמצע וירה לפינה הרחוקה כדור שלא הותיר סיכוי לשוער.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(צילום: AP)
באנגליה עסקו רבות ביכולת הגבוהה שגילה סולומון בחודש האחרון. כוכב נבחרת ישראל נבחר לאיש המשחק ב-0:2 של פולהאם על לידס בגביע האנגלי והוביל את חבריו לרבע הגמר. לאחר אותו משחק סולומון עצמו לא הסתיר את ההתלהבות: "זה מדהים, הגביע האנגלי זה טורניר חשוב וגביע מיוחד, ואני שמח להבקיע ולעזור לקבוצה. לא חשוב מי מבקיע, העיקר שעולים לשלב הבא, ואנחנו ממשיכים לחלום".
על רצף השערים שלו אמר: "אני תמיד האמנתי בעצמי. כשאתה פצוע אתה חושב שהכל רע ולא יודע מתי זה יגיע, אבל אני שמח שזה הגיע כל כך מהר, וכל כך עקבי, אבל אני צריך להמשיך לעבוד קשה. מקווה להבקיע ולבשל, ולעזור לקבוצה שלי לנצח".
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
סולומון חוגג
(צילום: AP)
על העונה הנפלאה של פולהאם: "אנחנו עושים עונה גדולה בליגה, אנחנו מקום 8-7, לא רק הנקודות אלא הכדורגל, איך שאנחנו משחקים, לוחצים, אינטנסיביים, וגם בגביע אנחנו רוצים להגיע רחוק, אנחנו רוצים להמשיך לשאוף, ללכת עד הסוף. הרכב? אני לא מסתכל על זה, לא חושב על זה, המאמן יחליט מה שיחליט". ביום שני (22:00) ינסה סולומון לכבוש בפעם החמישית ברציפות, כאשר פולהאם תתארח אצל ברנטפורד בליגה.