הפועל חיפה במשבר גדול. אחרי ההפסד 1:0 הערב (שבת) לנס ציונה, היא סופרת כבר שמונה משחקים ללא ניצחון ליגה. למעשה הניצחון היחיד שלה היה במחזור הראשון - 0:2 על הפועל ת"א.
יואב כץ הבעלים הגיע לארץ לאור מצב של הקבוצה, הגיע לאימון המסכם לקראת נס ציונה ואף נכח במגרש וצפה ביכולת המאכזבת של קבוצתו שהרבתה להחמיץ, הראתה בעיקר חוסר חיבור על כר הדשא וספגה הפסד לעיניו של הבעלים. כשכעת היא מסובכת בחלק התחתון של הטבלה.
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר, יפוטר?
ניר קלינגר, יפוטר?
ניר קלינגר, יפוטר?
(ניסן עייש, ONE)
לאור המצב והיכולת המאכזבת, מעמדו של ניר קלינגר בהפועל חיפה התערער והוא צפוי לסיים את דרכו בהפועל חיפה. לאורך כל המשחק המאמן ספג קריאות "תתפטר" כאשר לקראת הסיום חלק מהאוהדים נטשו את המגרש, ואלו שכן נשארו קראו למאמן ולשחקנים שריקות בוז. רוני לוי מועמד להחליפו.
קלינגר עצמו אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב, אין לי הרבה מה להגיד. שלטנו ולא הצלחנו לתרגם את היכולת לשערים. השחקנים קצת הפקירו עמדות וספגנו. אם היינו שומרים על העמדות אז אולי היינו מנצחים. כבר במחזור השני צעקו לי להתפטר, זה פוגע בקבוצה. אין לי מה להגיד. אני לא רוצה לדבר על עצמי באופן אישי ועל המעמד שלי. אנחנו מתקשים בפעולות פשוטות, יש חוסר ביטחון בקבוצה. אני מקווה שהכל יהיה בסדר וכולם יהיו מרוצים ונפתור את הבעיות".
הבעלים יואב כץ אמר: "אנחנו נצא מהמצב הזה. אנחנו נהיה בפלייאוף העליון. לא הייתי רוצה להיות בנעליים של קלינגר. מאמן זה מקצוע קשה ותובעני. אנחנו נתגבר על המשבר".