"התיקו מול הפועל חדרה (1:1) רק הסביר כמה הפועל ת"א ענקית על שני טירונים כמו חן סול ובורחה למה". אחרי שהשיגה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, תחת המאמן הספרדי שאימן בעונה שעברה בליגה ג', שחקנים בקבוצה יוצאים נגד אנשי הצוות המקצועי והבעלים.
"אם הגענו למצב ששחקנים מתחננים בפני המאמן שלא מזהה שינוי מערך של היריבה במחצית השנייה, שנשאר המום עם חילוף שמוביל לאדום, זה יכול להצביע על כך שהאמריקנים שבאו לפה עם רעש וצלצולים על בניית מותג חדשה, כנראה כבר רוצים להתקפל".
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
הפנים אומרות הכל. שחקני הפועל ת"א בסיום התיקו עם חדרה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
למה
למה
עיקר האש מופנית אליו. למה
(צילום: עוז מועלם)
בשיחות בין השחקנים הבכירים, הועבר המסר לאנשי הקבוצה, ביניהם ליו"ר חברת הניהול דיוויד מינצברג: "אם לא יהיה שינוי מיידי על הקווים, אין סיכוי שנישאר בליגה".
בקיץ האחרון בוצע מהפך ניהולי בהפועל ת"א, אלא שהחלום הפך לסיוט עבור האוהדים, שהתעצם עם חידוש הליגה: התפרקות מקצועית עם נקודה אחת בלבד. גם הקפטן, דן איינבינדר, העיד בסיום המשחק כי הפועל לא הגיבה לשינוי המערך של ניסו אביטן. "לא רק שהביאו מאמן שבחיים לא אימן קבוצה בוגרת בליגה בכירה, הביאו מנהל מחלקת כדורגל שאימן נערים ג' ועוזר מאמן שפוטר ממרמורק. יש פה זלזול מוחלט באוהדי הקבוצה", אמרו במועדון.
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
נקודה אחת משלושה משחקים. שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
אחרי מחצית ראשונה, בה הפועל עלתה בצדק ליתרון בדקה ה-28 (הישאם לאיוס) ולאחר שמאמן חדרה ביצע שינוי במערך, שחקנים ותיקים כמו איינבינדר או חוסה רודריגס פנו אל למה וניסו לבקש ממנו לעשות גם כן חילוף. השיא הגיע בדקה ה-69, למה כבר החליט לבצע חילוף, להוציא את אלון אזוגי (שכבר נשלף לעברו צהוב) עם רן בנימין, אבל החליט להשתהות עוד קצת. שתי דקות לאחר מכן אזוגי הורחק והותיר את האדומים ל-20 של דקות בעשרה שחקנים.
לא רק שלמה לא הגיב לשינוי המערך של חדרה, אלא שהמאמן הצעיר החליט להוציא דווקא את אלן אוז'בולטף שלא בהפגנתיות ישירות לחדר ההלבשה. העונש הגיע על-ידי אלעד מדמון, שכבש את שער השוויון, 11 דקות לסיום.
בקבוצה יבדקו את הפציעות של אור ישראלוב, רודריגס ולאיוס. מי שישוב למשחק הוא בשבת נגד בני ריינה הוא מאוויס צ'יבוטה.