סילבס: "עבר שבוע מאוד חריג, השפיע על כולם"
(באדיבות ONE)
הפועל ת"א יוצאת לדרך חדשה, עם מאמן חדש ובעלים שבקרוב כנראה יהיו חדשים, והיום (שלישי) היא הודיעה על החתמתם של שני שחקנים זרים. השוער אמיליוס זובאס חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת וינסה לייצב את חוליית ההגנה של האדומים שספגה 37 שערים העונה (הכי הרבה בליגה יחד עם בית"ר ירושלים), והרבויה איליץ', קשר הקרואטי, חתם בקבוצה עד תום העונה.
זובאס בן ה-32 זכה בשלוש אליפויות ושני גביעים במדי אקרנאס הליטאית. הוא היה אחד השוערים המצטיינים בליגת העל כששיחק במדי בני יהודה בין 2016 ל-2020, ובשנתיים האחרונוות שיחק באדנה הטורקית וארוקה הפורטוגלית. בארוקה שותף ל-4 משחקי ליגה בלבד. לשוער יש 14 הופעות בנבחרת ליטא.
2 צפייה בגלריה
אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס
חוזר לליגת העל. זובאס
(צילום: הפועל תל אביב )
2 צפייה בגלריה
הרוויה איליץ' שחקן הפועל ת"א
הרוויה איליץ' שחקן הפועל ת"א
כבר נכח במשחק מול נס ציונה. איליץ' (באדום)
(צילום: עוז מועלם)
איליץ' בן ה-23, קשר מרכזי, גדל במחלקת הנוער של דינמו זאגרב. בעברו השתייך לנבחרות הצעירות של קרואטיה, הוא מצטרף לאדומים מקבוצת ביילו ברדו מהמקום ה-10 בליגת המשנה בקרואטיה, שבמדיה רשם העונה 15 הופעות בליגה ובמהלכן בישל חמישה שערים.
הפועל ת"א נמצאת במקום ה-11 עם 17 נקודות אחרי 18 משחקים. בשבת האחרונה, בהופעת הבכורה של חיים סילבס על הקויים, סיימה הקבוצה ב-1:1 עם סקציה נס ציונה בקרב התחתית. בשבת (15:00) תתארח הפועל ת"א בטדי למשחק מול הפועל ירושלים, ותקווה להשיג ניצחון אחרי