אחרי שפתח אמש בהרכב מכבי ת"א בנצחון מול הפועל חיפה, עדן קארצב חשף את הסערה שיצר הריאיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet.
"באותו יום שלחתי הודעה בקבוצה של כולם וביקשתי סליחה, כי באמת הרגשתי רע", סיפר קארצב על תחושותיו. "לא היה לי ביטחון לדבר עם אף אחד. לא רציתי להתעסק בזה כי היה לנו משחק חשוב מול בית"ר ירושלים באותו יום והיינו צריכים להתמקד בו".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א עדן קארצב
שחקן מכבי ת"א עדן קארצב
שחקן מכבי ת"א עדן קארצב
(צילום: עוז מועלם)
קארצב, נזכיר, אמר בין היתר באותו ריאיון: "עם כל הכבוד לערן זהבי, שיחקתי עם שחקנים קצת יותר גדולים ממנו בליגה הטורקית, כמו מסוט אוזיל שזכה במונדיאל והגיע מריאל מדריד, לוקאס ביגליה מנבחרת ארגנטינה, אז לראות שחקן כזה שלא משחק בהרכב, זה באמת טירוף. אני אומר 'הלו, עדן, אין מה לעשות, אין דבר כזה שמות היום'. היום ילד בן 16 עולה בהרכב ומוציא שחקן אחר שלא משנה איפה הוא שיחק לפני. הספסול של זהבי יצר זעזוע כי אנשים לא מוכנים לזה, כי אומרים ערן זהבי, ואם הוא לא מצליח, הוא משתגע".
קארצב סיפר כי בעקבות הריאיון הוא שוחח עם זהבי: "הוא תמך בי והבין אותי, אמר לי: 'תרים את הראש, הכל בסדר, אני בטוח שלא נאמרו דברים לכיוון שלי במטרה לפגוע בי או בקבוצה'. הוא נתן לי להרגיש שהכל בסדר. זה לא היה נעים, אבל שכחתי מזה".
בריאיון דיבר קארצב גם על מקומו במכבי ת"א, בקדנציה הקודמת שלו במועדון: "היו חוסר הסכמות. לא היה כבוד מכיוון מכבי כלפיי ואני גדלתי במועדון, הייתי שחקן בית. באמת שרציתי להישאר במכבי ת"א, להתקדם במועדון, לעזור למשפחה. ומה שנתנו לי לא כיבד אותי. אלמוג כהן בא אליי מהתחלה ואמר, 'חלום שלי שנהיה יחד, רק תבוא למכבי נתניה', ישר היה ניצוץ בינינו. אבי נימני היה הסוכן שלי אז, נכנסנו לברק יצחקי למשרד, אמרנו שאנחנו לא רוצים להישאר".

מילסון צפוי להיות כשיר לפתיחת הפלייאוף

בתוך כך, במועדון החמיאו לשחקנים על הניצחון 1:3 אתמול (ראשון) על הפועל חיפה וההתאוששות מהתבוסה המשפילה לאולימפיאקוס וההדחה מאירופה: "זה היה מבחן גדול בעבור כל אחד מהשחקנים והם עמדו בזה". מילסון, שנפצע בדקות הסיום אתמול, צפוי להיות כשיר למשחקי הפלייאוף, שיתחילו אחרי פגרת הנבחרת.