לקראת הנסיעה של מכבי חיפה לבלגיה לקראת משחק החוץ נגד גנט בפלייאוף הקונפרנס-ליג בחמישי (22:00), האלופה תחסר שלושה שחקנים משמעותיים.
דין דוד (פגיעה במיניסקוס) שון גולדברג (מנוחה בעקבות העומס) ותומר חמד (חולה) יישארו בארץ ולא יצטרפו לחבריהם למפגש הראשון מבין שניים נגד היריבה הבלגית. דוד, אגב, עבר בדיקת MRI, ממנה עולה כי הוא, כאמור, סובל מפגיעה במיניסקוס החיצוני וצפוי להיעדר מספר שבועות.
3 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
לא יטוס לבלגיה. דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
לצד זאת, בתקשורת הבלגית סקפטיים לגבי יכולתה של גנט להשיג משהו נגד הירוקים. יריבתה של מכבי חיפה מכרה ארבעה משחקניה - מאליק פופאנה, גיפט אורבאן (לליון), הוגו קויפרס (לשיקגו פייר מה-MLS) ואת גיורגי חאקבאטדזה (לווטפורד), וסובלת ממכת פציעות.
שוער העבר של הקבוצה, ווים דה קורניק, הביע פסימיות בנוגע לסיכוייה באירופה: "זה נראה כאילו הם ויתרו על העונה. אולי כדאי לגנט לוותר על אירופה ולנסות לחזור לשישייה הראשונות בליגה. עם היא תידרדר לפלייאוף תחתון זו עלולה להיות מכה קשה למועדון ולפגוע בעתידו הכלכלי".
3 צפייה בגלריה
גולדברג חוגג
גולדברג חוגג
נשאר בישראל. גולדברג
(צילום: יאיר שגיא)
גנט החלה את העונה בצורה טובה מאוד, כשבשלב מסויים היא הייתה במקום השני בליגה הבלגית, ועלתה מהמקום השני מהבית שלה בקונפרנס-ליג (בו שיחקה יחד עם מכבי ת"א).
לעומת זאת, בתקופה האחרונה היא נראית רע מאוד, ולא ניצחה במשך שישה משחקים רצופים, מתוכם הפסידה בחמישה. היא כעת במקום השישי בליגה המקומית, ורחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השביעי - כלומר מחוץ לפלייאוף העליון.
3 צפייה בגלריה
גאנדלמן
גאנדלמן
ויתרו על אירופה? גאנדלמן ושחקני גנט
(צילום: JASPER JACOBS / BELGA / AFP)