הפועל באר-שבע סיימה ב-2:2 אצל ויאריאל, ורשמה תיקו רביעי בחמישה משחקים בקונפרנס-ליג. המשחק היה קצבי עם הרבה הזדמנויות של שני הצדדים, ובזכות שער שוויון נפלא של שגיב יחזקאל (85), שמרה באר-שבע סיכוי לעלות לשלב הבא במחזור האחרון. בעקבות ה-1:1 בין לך פוזנן ואוסטריה וינה, שחקניו של אליניב ברדה יהיו חייבים לנצח ולקוות להפסד של הפולנים מול הצוללת הצהובה בשבוע הבא, או לשפר את מאזן השערים שלה בשלושה שערים מול האוסטרים במחזור האחרון עם תוצאת תיקו במשחק המקביל.
ברדה אמר לאחר המשחק: "אני חושב שעשינו תוצאה טובה, למרות שדגדג לי לעשות סנסציה כי יכלנו לכבוש עוד שער. מבחינתי המשחק היה מאוד חשוב, כי זאת פעם ראשונה שאנחנו מסתכלים על הקבוצות השניות בבית, וההכרעה תהיה במחזור האחרון מול אוסטריה וינה. נלך עד הסוף. נתאמץ עד הסוף".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: דניאל כהן)
על ההישג מול ויאריאל: "התחלנו ב4-4-2 עם שני חלוצים ואני חושב שהצלחנו ללחוץ אותם גבוה. למרות שהם הצליחו להשתחרר מהלחץ, לנו היו חצאי מצבים במחצית הראשונה והם לא הצליחו להגיע למצבים בחצי הראשון. החצי השני נפתח מעולה והצלחנו להבקיע, דווקא שקיבלנו את השער השני הצלחנו להשוות. אני שמח ששחקן נוער (רועי ממן) קיבל את ההזדמנות".
על הלו”ז הצפוף והחשש מפציעות של שחקנים: "אנחנו נכנסים ללוז מאוד צפוף ויש לנו משחק כבר ביום שני. אני מאוד מקווה שכל הסגל ישמר, ונאושש את כל השחקנים שעבדו קשה היום לקראת המפגש הבא. סגל קצר או עייפות לא יהוו תירוץ בשום שלב".