כפי שפורסם לראשונה אמש (שלישי) ב-ynet, מיכאל זנדברג, שחקן העבר ומאמן הנוער של הפועל ת"א עד היום, ישמש כעוזרו של סלובודן דראפיץ' בקבוצה הבוגרת. התוכנית המקורית של עומר בוקסנבוים, המנהל המקצועי של הפועל ת"א, הייתה למנות את זנדברג לתפקיד עוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת כבר בקיץ, אולם זנדברג סירב והעדיף להישאר בקבוצת הנוער. כעת, עם מינויו של דראפיץ', נעתר זנדברג לקבל את התפקיד באופן מיידי.
בעקבות הסירוב של זנדברג להשתדרג בקיץ, מי שהוקפץ לעמדה על ידי בוקסנבוים היה עומר דמארי, חלוץ העבר ומאמן הנערים המצליח של הקבוצה. כעת הוחלט יחד עם דמארי כי הוא זה שיאמן את קבוצת הנוער של המועדון. זנדברג עוד עמד אמש על הקווים במשחק של קבוצת הנוער מול הפועל באר-שבע (0:4), והחל מהיום הוא יעבור לקבוצה הבוגרת.
1 צפייה בגלריה
סירב להשתדרג בקיץ. זנדברג
סירב להשתדרג בקיץ. זנדברג
סירב להשתדרג בקיץ. זנדברג
(צילום: עוז מועלם)
"לא פשוט לעזוב קבוצה במהלך העונה, אבל ההחלטה התקבלה במשותף, בהבנה ורצון טוב של כולנו", אמר זנדברג. "המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים נתן את ברכת הדרך למהלך וכשטובת המועדון והאנשים שעובדים פה היו לנגד עינינו, החלטנו לעשות את השינוי. אני מאחל לעומר דמארי הצלחה רבה בתפקיד, יש בקבוצה הרבה שחקנים שהוא מכיר וגם אימן בשנה שעברה. נמשיך להעביר בינינו רשמים מקצועיים ואתמוך בקבוצה תמיד. כרגע כל כולי מתרכז בהצלחה של הקבוצה הבוגרת. אני שמח וגאה להיות כאן".
דמארי אמר אחרי מינויו: "בתחילת השנה חשבנו על האפשרות הזו, שאני אמשיך במחלקת הנוער ומיכאל ימונה לעוזר המאמן בבוגרים באופן טבעי, אבל הנושא לא הבשיל וזה בסדר. אני ומיכאל חברים טובים הרבה שנים, עובדים בשיתוף פעולה מלא וגם המעבר הזה היה טבעי ובהסכמה של כל הגורמים המקצועיים, אך בראש ובראשונה של שנינו. אני רואה בטיפוח מחלקת הנוער של המועדון כשליחות, לא פחות. אני שמח להתחיל דרך חדשה וכמובן אמשיך לתמוך ולעודד את הקבוצה הבוגרת".
אחרי ההחתמה של ניב זריהן, שחקן הכנף ששיחק בעונה הקודמת בבית"ר ירושלים, כעת המטרה בהפועל ת"א היא לצרף שחקן בעמדת הקישור. מי שצפוי להגיע הוא דוד קלטינס מהפועל באר-שבע, שהתאמן תחת דראפיץ' בבית"ר. שם נוסף בפנקס של האדומים הוא זה של אליאל פרץ, אם כי כרגע נראה שעלות צירופו של שחקן ווולפסברגר יקרות מדי עבור המועדון, והשחקן מבוקש גם במכבי חיפה ובהפועל באר-שבע.