"התחושה מדהימה, היה משחק גדול של כל הנבחרת". ערן זהבי לא יכול להרגיש טוב יותר אחרי שכבש צמד, היה שותף בכיר לניצחון האדיר 2:5 על אוסטריה ורחוק כעת שער אחד בלבד מהשוואת שיא השערים (32) במדים הלאומיים השייך למוטל'ה שפיגלר.
"השחקן הכי גדול במגרש היה נבחרת ישראל", הוסיף זהבי. "נבחרת אחת ומיוחדת ואני רוצה שנמשיך ככה. לא רוצה לשמוח יותר מדי. קשה לרדת לקרקע, כי באמת היה משחק גדול, אבל מחכה לנו קרב מטורף מול דנמרק ונבוא לתת את הכל ביום שלישי".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג עם החברים
ערן זהבי חוגג עם החברים
זהבי ודאבור עם סולומון וסאן מנחם
(צילום: עוז מועלם)
חלוצה של פ.ס.וו איינדהובן סירב לדבר על הסיכויים להגיע לפלייאוף: "אני לא רוצה לדבר על מונדיאל, כי לעשות חישובים של נקודות לא יהיה טוב. צריך להתעסק בהתקדמות ולחשוב איך להיראות טוב. יש התקדמות והגיעו התוצאות. אפשר לעשות את זה, אבל צריך להסתכל ממשחק למשחק".
את השער השני של הנבחרת כבש מונס דאבור, אשר ספג לפני כן שריקות בוז מהקהל. דאבור סירב להגיב בסיום וזהבי אמר על כך: "זו חוויה לא נעימה ואני יודע כאחד שעבר את זה. הוא ציפה לזה, הבנו וידענו שזה יהיה. הבנו את הקטע, היה, נגמר. הצגנו כדורגל מדהים ויש לנו מדינה יפה עם הרבה קונפליקטים. אף פעם לא נבין אחד את השני עד הסוף, אבל בואו נהיה מאוחדים בנבחרת. מונס יודע שעשה טעות".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
"קשה לרדת לקרקע אחרי משחק כזה". ערן זהבי
(צילום: אורן אהרוני)
מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר: "היה משחק גדול של השחקנים ואני גאה בהם. הם העלו את הרמה וכולם ראו שהנבחרת מאוחדת ועובדת ביחד. אנחנו במקום השני, אבל הכל יכול להשתנות. אנחנו במצב טוב, אבל לא יותר מזה. יש לנו את דנמרק ועוד המון משחקים, אז צריך להיות ריאליים ולא לחלום".
על דאבור אמר האוסטרי: "אין אצלי הבדל בין ערבים ויהודים. אצלי השחקנים חשובים ודאבור הוא אחד החשובים. אני בטוח שבמשחק הביתי הבא האוהדים לא יעשו את זה. אני מאוד אוהב אותו. הוא שחקן בונדסליגה והוא טוב ומשמעותי לנבחרת".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר
ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר
ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר
(צילום: עוז מועלם)
על זהבי אמר רוטנשטיינר: "הוא כובש נפלא, כל אירופה מדברת עליו ואני גאה בו. הוא תמיד רוצה עוד ועוד. אי אפשר להרגיע אותו ולעצור אותו. אני מנסה, אבל לא מצליח".