עסקת ג'ון אוגו למכבי נתניה תקועה ולא צפויה לצאת לפועל בקרוב. אוגו עדיין לא השלים את החיסון נגד קורונה, והנחיות הקורונה דורשות שני חיסונים כדי להגיע לארץ. לפחות כרגע במועדון יורדים מהאפשרות להנחית את השחקן ובודקים אופציות חלופיות.
אוגו בן ה-33 הוא אחד הקשרים הזרים האיכותיים ביותר שנחתו בליגת העל בשנים האחרונות. הניגרי, שזכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות (בין 2016 ל-2018), פעמיים בתואר אלוף האלופים ובגביע הטוטו, היה אמור לנחות בארץ בימים הקרובים ולנסות להרשים את מאמן מכבי נתניה ריימונד אטוולד – אבל מאחר שהוא לא התחסן פעמיים, הוא אינו יכול להגיע נכון לעכשיו.
2 צפייה בגלריה
אוגו
אוגו
ג'ון אוגו. צץ קושי בניסיון להנחית אותו בארץ
(צילום: עוז מועלם)
העובדה שאוגו לא שיחק תקופה ממושכת גרמה למועדון לדרוש ממנו להגיע להתרשמות לפני שיוחלט אם להחתימו. בסביבתו של הקשר הניגרי הבהירו לנתניה כי השחקן שמר על כושר במהלך התקופה שבה לא שיחק והוא "יפתיע את כולם".
עוד לפני ההתפתחות האחרונה גורם בנתניה התייחס להתעניינות בקשר ואמר: "אין ספק כי אוגו שהיה בבאר שבע זה שדרוג משמעותי לקבוצה שלנו, אבל אנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא מגיע. אם הוא יגיע ב-50 אחוז כושר ממה שהוא היה בבאר שבע, אז יש על מה לדבר".
2 צפייה בגלריה
ג'ון אוגו
ג'ון אוגו
אוגו במדי נבחרת ניגריה
(צילום: getty images)
מאז שעזב את באר שבע ב-2019 אוגו לא ממש שיחק כדורגל, ורשם שבע הופעות בלבד באל-אדאלה מהליגה הסעודית. השחקן היה חלק מנבחרת ניגריה ויש לו 26 הופעות בשורותיה.
הצדדים עדיין לא נכנסו למו"מ כספי, אך בנתניה העריכו שהדבר לא יהווה מכשול במקרה שאוגו ירשים את אטוולד.
פורסם לראשונה: 08:27, 17.08.21