מכבי חיפה התאוששה הערב (ראשון) מהמעידה בדרבי כשהביסה 0:5 את מ.ס אשדוד בחוץ, וחזררה למקום הראשון בליגת העל. מחצית ראשונה מושלמת של האלופה קבעה את תוצאת המשחק, כשפרנצדי פיירו חגג רביעייה ב-42 הדקות הראשונות ועלה לפסגת טבלת מלכי השערים עם 14 העונה. בין לבין אזקיאל הנטי הורחק בכרטיס אדום וקורנו הבקיע את שערו הראשון בישראל.
פיירו אמר אחרי ההצגה שלו: "זאת הרביעייה הראשונה בקריירה שלי, אז אני מאושר. כל הקבוצה שיחקה טוב היום. אני משתדל לעשות הכל בשביל הקבוצה שלי, לא משנה כמה אני מחמיץ - אני תמיד מאמין שאכבוש. בכדורגל יש עליות וירידות, צריך להמשיך לעבוד קשה".
3 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
"אני מאושר". פיירו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
פרנצדי פיירו
פרנצדי פיירו
14 שערים העונה. פיירו חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
מאמנו, מסאי דגו, אמר: "המחצית הראשונה הייתה מדהימה עוד לפני האדום. ידענו שאשדוד תילחם על החיים שלה. זה היה כמובן יותר קל אחרי האדום. לנצח ככה אחרי אירופה זה מראה שיש כאן משהו מיוחד. תמיד כשאני מדבר על פרנצדי, אני מדבר על הלב של הבנאדם הזה. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, מאוד קבוצתי. אני מאוד אוהב אותו ברמה האישית. אני מתנתק ממה שאומרים עליו. כולם אוהבים אותו, הלוואי שימשיך ככה".
עוד אמר דגו על פיירו: "הייתה לו תקופה לא פשוטה. הפציעה שלו הגיעה כשהוא היה בכושר שיא. כשהוא חזר היתה לדין תקופה מדהימה. היתה תחרות ביניהם. אנחנו מאוד שמחים בשבילו והלוואי שזה ימשיך ככה".
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"פיירו שחקן ברמה גבוהה מאוד". דגו
(צילום: עוז מועלם)
לסיום אמר על מאבק האליפות מול מכבי ת"א: "אני מאוד מכבד את היריבות, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו והכול תלוי בנו. גם בהפסדים וגם בניצחונות. השחקנים מבינים עניין ויודעים שיש המון נקודות בקופה. יש את הפלייאוף, מי שיכתיר אלופה בשלבים האלו, יש לו בעיה קשה".
המאמן המפסיד אלי לוי אמר: "התחושות לא נעימות. אני מתנצל בפני הקהל שלנו על התצוגה הזאת. מכבי חיפה גדולה עלינו, רצינו לצמצם את הפערים ולא הצלחנו. כשאתה מקבל גול בדקה השביעית זה הופך להיות קשה. הפנים למשחק הבא מול סכנין, הלוואי שהוא היה מחר. אני הראש ואני אחראי על ההפסד, אני נושא באחריות. הפנים קדימה".