יממה לאחר צירופו המתוקשר של דור מיכה ורגע לפני משחקה הרשמי הראשון לעונת 2021/22, קיימה הערב (רביעי) הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לרגל בהשתתפות המאמן רוני והקפטן הוותיק מיגל ויטור.
"באופן אישי אני מאוד מתרגש לפתוח עונה למרות השנים הרבות שלי כמאמן", אמר לוי. "אני מרגיש שכל המועדון עם הרבה רצון והתלהבות".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי
(צילום: הרצל יוסף)
לוי התייחס לסגל שנבנה: "עשינו הרבה מאוד שינויים, ועוד לא סיימנו את המלאכה. יש עבודה לפנינו אבל אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו. יש לנו קבוצה מחויבת. אנחנו רוצים כדורגל חיובי ושמח, כדורגל שמח זה כדורגל מנצח ואני בטוח שנהיה קבוצה כזו".
לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד מחר (20:30), אמר המאמן: "המשחק הוא אחד משלבי ההכנה לליגה ולאירופה. לפני שנתיים זכיתי בגביע הטוטו והייתה שמחה גדולה. נרצה לנצח, בטח לפני משחק מאוד משמעותי באירופה".
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(צילום: הרצל יוסף)
הקפטן מיגל ויטור הוסיף: "אנחנו רוצים להשיג יותר ממה שהשגנו בעונה שעברה. הגיעו שחקנים מנוסים שיודעים מה צריך לעשות כדי לנצח. בנו כאן קבוצה טובה. מועדון כמו ב"ש רוצה לנצח כל משחק, וכך גם מחר בגביע הטוטו ובשבוע הבא באירופה".
ויטור התייחס גם לסאגה עם ז'וזואה: "כולם יודעים שאני חבר קרוב שלו. הוא והקבוצה החליטו ללכת לכיוונים שונים. אני מאחל לו בהצלחה ואני יודע שגם הוא רוצה בהצלחה שלנו".