מכבי חיפה מקווה להשלים הערב (שלישי, 20:00) את המשימה באצטדיון GSP ולהעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הירוקים מגיעים עם מקדמה של 0:4 מהמשחק הראשון ויודעים כי הם אמורים לעשות את העבודה בדרך למפגש צפוי מול הכוכב האדום בלגרד.
1,500 אוהדים בירוק הגיעו לקפריסין וצפויים לתת לשחקנים אווירה חמה. אחד מהם הוא עילאי בטיטו, שנרגש מאוד לקראת המשחק הערב: "אפילו שזה נראה משחק לפרוטוקול בלבד, הקהל שלנו בטירוף".
1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד חוגג מול לימסול בשבוע שעבר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ברק בכר, שמתכנן רוטציה בהרכב, השאיר את שחקניו דרוכים גם לאחר האימון המסכם אתמול. בכר לא תרגל את ההרכב, אך הרבה שחקנים שלא זוכים לקרדיט אמורים לפתוח ב-11 כמו השוער רועי משפתי, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, ניקיטה רוקאביצה ומאוויס צ'יבוטה. דולב חזיזה, שסוחב כרטיס צהוב, לא צפוי לשחק. זאת על מנת לא להסתכן בצהוב נוסף שישבית אותו מהגומלין מול הסרבים, במידה והירוקים יעלו לפליאוף.
בצד הירוק חושבים קדימה ועלייה לפליאוף ליגת האלופות צפויה להאיץ את הרצון של בכר לחיזוק. מעבר לקשר שעשוי להגיע על חשבונו של אבו פאני שמקווה שמעברו לחו"ל יושלם בקרוב, בכר מעוניין בבלם. בכל מקרה, נמשכים הניסיונות לאזרח את אחד הזרים דניאל סונדגרן או עלי מוחמד.