אחרי ה-3:3 המושגע והדרמטי נגד בני סכנין בבית אתמול (רביעי) הפועל ת"א מתכוונת לממש את אופציית הרכישה שיש לה על גיבור המשחק שלה אמש, הבלם אור בלוריאן, שהושאל הקיץ לאדומים מהפועל באר-שבע. עם זאת, מימוש האופציה נתון למשא ומתן מול אלונה ברקת על סעיף הרכישה שעומד כרגע על 1.2 מיליון שקל.
בלוריאן, שכבש צמד אתמול, כולל שער השוויון בדקה ה-100, השתלב מצוין בהפועל ת"א ומשחק בקו של שלושה בלמים לצד בריאן פאסי וטל ארצ'ל, זאת כשאור ישראלוב עוד פצוע. היכולת הנהדרת שלו לעומת היכולת שמצגים העונה הבלמים הוותיקים של באר-שבע, מיגל ויטור ואיתן טיבי שלא ברור אם ימשיכו בקבוצה, עוד עשויה להוביל את הקבוצה של אליניב ברדה לרצות להחזיר אותו לסגל שלה בעונה הבאה, אולם בלוריאן רוצה להישאר בהפועל ת"א.
2 צפייה בגלריה
בלוריאן חוגג
בלוריאן חוגג
מצטיין העונה בקו של שלושה בלמים. בלוריאן חוגג
(צילום: עוז מועלם)
אתמול היה המשחק הרביעי ברציפות שאלן אוז'בולט לא פותח בו, והפעם הוא נכנס רק בדקה ה-79 ושוב הציג יכולת חלשה. אבל בהפועל ת"א אישרו כי לא ביקשו מהסלובני למצוא קבוצה אחרת, והפועל באר-שבע שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו בכלל לא מעוניינת בו, כך שאם יתעקש לעזוב הוא יצטרך למצוא לעצמו קבוצה שתשלם לאדומים 400-500 אלף אירו.
עוד שחקן שמאוד מאכזב בהפועל ת"א הוא הישאם לאיוס. "נגד סכנין הוא בכלל נעלם, אבל מתחילת העונה הוא השחקן הכי מאכזב שלנו", אמרו במועדון. "אין שום תועלת מכל הדריבלים שלו, הוא חייב להתעורר, לא סתם אין שום הצעה עליו. והוא עוד מפנטז על חו"ל". מי שקיבל את המחמאות היה עומרי אלטמן, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה והציג את הדקות הטובות ביותר שלו מאז שחזר הקיץ לקבוצה עם שער, בישול ובעיטה למשקוף שכמעט השלימה מהפך.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א עומרי אלטמן
שחקן הפועל ת"א עומרי אלטמן
שינה את המשחק. אלטמן עולה לכדור גובה
(צילום: עוז מועלם)
דראפיץ׳: ״צריכים לדעת לנצח משחקים כאלה״
(באדיבות one)
הפועל ת"א רושמת משחק שלישי ברציפות ללא הניצחון, אבל לפחות לא חזרה להפסיד, זאת אחרי שלהפסקת המחצית ירדה בפיגור 2:0. "זו היתה מחצית ראשונה מביכה, כל התקפה של סכנין נגמרה בשער", אמרו במועדון. אבל המערך שונה ובמחצית השניה היינו צריכים לנצח. הם הגיעו למצב אחד שנוצר ממנו פנדל, זה פספוס גדול שלנו". ביום שבת (19:30) תתארח הפועל ת"א אצל מכבי נתניה, שצברה 9 נקודות מ-9 אפשריות תחת מאמנה החדש גיא צרפתי, ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.