אחרי שהבטיחה חורף חם באירופה, מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של הקשר השמאלי קני סייף (29), שחתם לשנתיים. הוא ייצטרף לאימונים ועם פתיחת חלון ההעברות יוכל לשחק.
סייף, תושב עוספיא, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר למועדוני נוער אחרים. הוא שיחק בשנה וחצי האחרונות בנפטצ'י באקו - ממנה הוא נפרד לפני פחות משבוע מסיבות אישיות. ב-59 הופעות בקבוצה, כבש 10 שערים ובישל 13 נוספים. לפני כן שיחק סייף במ.ס אשדוד למשך עונה אחת, שם כבש ארבעה שערים שערים ובישל ארבעה נוספים.
1 צפייה בגלריה
קני סייף
קני סייף
"הגשמתי היום חלום ילדות". סייף במעמד החתימה במכבי חיפה
(צילום: מועדון מכבי חיפה)
בעבר שיחק בגנט (113 הופעות) עימה גם זכה באליפות בלגיה כשלצידו משחק בלם מכבי חיפה כיום רמי גרשון. בנוסף שיחק סייף באנדרלכט, לכיה גדנסק ובמספר קבוצות בישראל. לאחר החתימה אמר השחקן: "הגשמתי היום חלום ילדות. כאן בעוספיא כולנו גדלנו כאוהדי מכבי חיפה וזה היה החלום של אבא זיכרונו לברכה".
המנהל המקצועי של מכבי חיפה גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של קני סייף לשורות הקבוצה. האיכות, הניסיון והיכולות של קני לשחק במספר עמדות במגרש, יוסיפו המון לקבוצה ויעבו את העמדות בהן אנו חסרים. אנחנו רוצים לברך את קני ולאחל לו התאקלמות מהירה בצבע הירוק והמון בהצלחה בביתו החדש".
מנכ"ל המועדון איציק עובדיה הוסיף: "אנחנו שמחים לצרף לסגל הקבוצה את קני סייף, שצטרף למשפחה הירוקה באופן מידי. אני משוכנע שקני ישתלב במועדון בצורה טובה ומאחל לו הצלחה במדים הירוקים".