זעזוע בתחתית ליגת העל. במהלך מפתיע ומעורר תמיהה הודיע מאמנה של סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ' למנכ״ל המועדון רועי אנקווה על התפטרותו ועבר ליריבתה הישירה לתחתית עירוני קריית שמונה.
בנס ציונה איחלו לברקוביץ' בהצלחה בהמשך הדרך, אך גם המומים מההחלטה של המאמן שעובר לנועלת הטבלה. שתי הקבוצות נפגשו במחזור האחרון ונפרדו ב-3:3 שהשאיר אותן מתחת לקו האדום, כאשר נס ציונה נחלצה מהפסד בתוספת הזמן בזכות פנדל מדויק של לבאן קוטאליה.
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
עזב את נס ציונה ליריבה הישירה לתחתית. ברקוביץ'
(צילום: עירוני קריית שמונה )
רועי אנקווה מנכ״ל נס ציונה בתגובה: ״הגעתי לפגישה הוא אמר שיש לו הצעה אחרת ושהוא מתפטר, אמרתי לו שהוא יכול ללכת ושאני לא מחזיק אף אחד. לא היה כעס, אבל הייתה אכזבה שהוא הולך בצורה כזאת ומשאיר אותנו ככה ועכשיו אני צריך למצוא מאמן. שכל אחד יעשה מה שטוב לו״
כזכור, ברקוביץ' הוביל את נס ציונה בעונה הקודמת לעלייה לליגת העל. הוא היה אמור לעזוב את סקציה נס ציונה כבר בקיץ אחרי שסיכם בהפועל חדרה וזו גם הודיעה רשמית על הגעתו. אלא שאחרי פחות משבוע, המאמן ביקש מאנשי חדרה לבטל את הגעתו, נענה בחיוב והמשיך בנס ציונה לעונה נוספת.
אתמול מנחם קורצקי התפטר מאימון עירוני קריית שמונה לאור מצבה בתחתית, כאשר דובר על בני לם ומרקו בלבול כמועמדים להתמנות במקומו. איש לא צפה שדווקא ברקוביץ', שכאמור רק בשבת האחרונה התמודד יחד עם נס ציונה בקרב תחתית חשוב מול הצפוניים - יעבור אליהם כעבור ארבעה ימים בלבד.
2 צפייה בגלריה
איזי שרצקי עירוני קריית שמונה
איזי שרצקי עירוני קריית שמונה
איזי שרצקי עירוני קריית שמונה
(צילום: עוז מועלם)

"איזי לא היה עושה צעד כזה בחיים"

מרגע ההודעה על מינויו של ניר ברקוביץ' למאמן קריית שמונה יש לא מעט קולות שמדברים על מהלך מלוכלך של הקבוצה הצפונית. קריית שמונה מינתה את ברקוביץ' למאמן 19 דקות בלבד לאחר ההודעה הרשמית של נס ציונה על כך שהוא ביקש להשתחרר מחוזהו בנס ציונה. ההודעה הזו מריחה לא טוב ובקריית שמונה מיהרו לגונן על בעלי הקבוצה איזי שרצקי: "אי אפשר לחשוב שאיזי פנה אל ניר כשהוא היה תחת חוזה בנס ציונה. איזי לא כזה ולא היה עושה צעד כזה בחיים. הוא רצה את ניר מזמן וברגע שאייל אמר לו שהוא משוחרר מנס ציונה, הוא מינה אותו למאמן. זה הסיפור המדויק", אמרו בקריית שמונה. ברקוביץ' צפוי להעביר מחר אימון בכורה בקבוצתו החדשה ויעמוד על הקווים כבר במשחק בשבת מול הפועל ירושלים.