חוזהו של הקפטן אופיר קריאף לא יוארך לעונה נוספת - זאת המגמה בבית"ר ירושלים. בקבוצה התקבלה החלטה להחתים קשר אחורי זר, ולכן אחרי שעוד שקלו להציע לקריאף הארכת חוזה עם קיצוץ משמעותי בשכר, המטרה היא כי יסיים את דרכו במועדון.
קריאף לא נמצא בתוכניות ההרכב של יוסי אבוקסיס לעונה הבאה, ובקבוצה סבורים שלא בריא לקבוצה כי שחקן במעמדו, שגם מחובר מאוד לאוהדים, יישב על הספסל.
2 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
לא יהיה חלק מהסגל נגד סכנין. קריאף
(צילום: עוז מועלם)
בינתיים, קריאף הושעה מפעילות עד להעמדתו היום לדין בעקבות העימות עם מנהל הקבוצה אלירן דנין, וייתכן כי לא יהיה חלק מהסגל למשחק נגד בני־סכנין ביום ראשון. קריאף בעט בחפצים במהלך האימון והתחצף לדנין.
במועדון אמרו: "לא יכול להיות שמי שאמור להנהיג את חדר ההלבשה יתנהג בצורה כזו. מנהל הקבוצה הוא אחד האנשים המשמעותיים, ושחקנים אחרים רואים את מה שקורה. ולכן אם קריאף הרשה לעצמו בעבר להתנהג כך או אחרת, וחשב שגם הפעם לא יגיבו לו, בעידן אברמוב זה משהו אחר לגמרי. הוא יעמוד לוועדת משמעת ויטופל כאחרון השחקנים".
2 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף
התנצל. קריאף
(צילום: עוז מועלם)
קריאף הגיב על התקרית: "אני מתנצל בפני אלירן דנין על מה שאירע בסיום האימון. לא נהגתי כראוי כשחקן ותיק וכקפטן. אני מקבל את החלטת המועדון ואעמוד לוועדת משמעת".