ההצגה של הליגיונר הישראלי הבכיר, מנור סולומון, שפתח אתמול (שבת) לראשונה בהרכב של טוטנהאם בפרמייר-ליג מול ברנלי, וסיפק שני בישולים ב-2:5 הגדול של קבוצתו, נתנה ביטחון גדול בנבחרת ישראל לקראת המשחק המכריע בשבת מול רומניה.
"סולומון הוא השחקן הכי חשוב שלנו", הסבירו בנבחרת. "ברור שלא הכול עליו, אבל עובדה שגם נגד אנדורה הוא היה זה שניצח את המשחק. אם הוא יציג את היכולת מאתמול במדי טוטנהאם, אנחנו נהיה במצב טוב מאוד".
3 צפייה בגלריה
סולומון ומין
סולומון ומין
"אם הוא יציג את היכולת מאתמול, נהיה במצב טוב מאוד". סולומון חוגג
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
3 צפייה בגלריה
סולומון ומדיסון
סולומון ומדיסון
עלה למקום הרביעי בטבלת המבשלים באנגליה. סולומון עם מדיסון
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
גם בתקשורת האנגלית החמיאו להופעה של סולומון, כשבין היתר הובהר כי ברגע שהוא פתח לראשונה בעמדה הטבעית שלו, באגף השמאלי, בעוד סון יונג-מין שיחק כחלוץ, הוא הציג את היכולת הטובה שלו. "בכל פעם שהוא נגע בכדור, קרה משהו מסוכן", נכתב באנגליה.
זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה של סולומון שהוא מבשל פעמיים במשחק, מה שהעלה אותו למקום הרביעי בטבלת המבשלים בליגה האנגלית, יחד עם שמות כמו מוחמד סלאח מליברפול וחוליאן אלבארס ממנצ'סטר סיטי. רק פיל פודן מסיטי, קאורו מיטומה מברייטון וג'יימס וורד-פראוס מווסטהאם מקדימים אותו בפסגה עם שלושה בישולים.
3 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
בנבחרת אופטימיים לגביו. סולומון
(צילום: עוז מועלם)
מי שרשם אתמול הופעת בכורה במשחק הליגה האוקראינית הוא סתיו למקין שנכנס כמחליף בדקה ה-82 במדי שחטאר דונייצק, שהביסה 1:4 את מיאניי.
הנבחרת תתכנס החל ממחר לקראת היציאה בחמישי למשחק מול רומניה, שיתקיים בבוקרשט. תוצאה טובה תקרב את הנבחרת ליורו. ההיררכיה בנבחרת די ברורה, ונראה כי למעט עמדה אחת או שתיים ההרכב ידוע. ההגנה סגורה עם שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר, המגינים אלי דסה ורוי רביבו יחד עם הבלמים מיגל ויטור ושון גולדברג.
גם דור פרץ הוא באנקר בהרכב הנבחרת בקישור האחורי. מוחמד אבו-פאני שנמצא בכושר מצוין, מחמוד ג'אבר שחוזר לעצמו ונטע לביא ייאבקו על מקומם. בחלק הקדמי ברור כי סולומון יפתח, כאשר ישנה התלבטות בין דולב חזיזה לליאל עבדה, שחתם על חוזה מחודש לארבע שנים בסלטיק. העמדה הבעייתית ביותר היא עמדת החלוץ, מאחר שכל המוזמנים לא נמצאים בכושר טוב: שון וייסמן, תאי בריבו ודין דוד.