אכזבה במכבי חיפה לאחר ה-0:0 אתמול (ראשון) נגד הפועל ת"א, תשעה ימים לפני שתשחק שוב בבלומפילד, הפעם במפגש החשוב ביותר שלה העונה - מול מכבי ת"א. הירוקים כבר רחוקים שמונה נקודות מהמקום הראשון, ומבינים כי המשחק נגד הצהובים עשוי להיות על עונה שלמה.
"זה יהיה משחק שאם נפסיד בו, וחלילה נגיע ל-11 הפרש ממכבי ת"א, זה יהיה כמעט גמור", אמרו במועדון. "מצד שני, אם נשחק כמו ששיחקנו עד לשני המשחקים האחרונים, נוכל לחזור לעניינים ועם החיזוק של ינואר גם להתמודד מחדש על האליפות. כרגע זה נראה רחוק מאוד".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
"כרגע האליפות נראית רחוקה". פיירו ושחקני מכבי חיפה בסיום המשחק, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
עד למשחק ברביעי הבא נגד מכבי ת"א, למכבי חיפה יש עוד שני משחקי ליגה - מחרתיים מול הפועל פ"ת ולאחר מכן מול הפועל ירושלים. התיקו מול הפועל ת"א, באחד המשחקים החלשים שלה העונה, הגיע אחרי חמישה נצחונות רצופים. וזה עוד שהשחקן הטוב ביותר של האלופה היה השוער שריף כיוף, מסביר עד כמה היא הציגה משחק מאכזב.
שחקן בקבוצה הודה: "ברור שאנחנו מאוכזבים מהתיקו. זה מרגיש כמו הפסד כי היינו שווים יותר מנקודה. זה היה יום לא טוב של לא מעט שחקנים ונצטרך להרים את עצמנו. הפער בצמרת? משמעותי, אבל מוקדם לסכם".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
לא מפוקס. שרי
(צילום: עוז מועלם)
לורנצו שימיץ', שקיבל את הקרדיט במקום עבדולאי סק, שהצטרף לנבחרת סנגל לקראת פתיחתה של אליפות אפריקה בשבוע הבא, שוב הציג יכולת ירודה. שני שחקני הקישור, ליאור רפאלוב וצ'ארון שרי היו מתחת לרמתם, כמו גם דין דוד.
ואכן, בחיפה מבינים שאם יש שחקן שהיכולת שלו משפיעה מאוד על כלל הקבוצה זה שרי, שרחוק מאוד מלהזכיר את אותו כוכב כדורגל בשלוש העונות הקודמות. שרי, שגורר איתו בעיות אישיות, רחוק מלהרשים ובחיפה מבינים שהם חייבים את הקפטן מפוקס.
3 צפייה בגלריה
שוער מכבי חיפה שריף כיוף עם פייר קורנו
שוער מכבי חיפה שריף כיוף עם פייר קורנו
המצטיין. כיוף
(צילום: עוז מועלם)
דולב חזיזה ממשיך בתקופת ההחלמה ונראה כי למרות שתחילה דובר על חזרה בינואר זה יקח יותר זמן ובחיפה לא רואים באופק הקרוב את השחקן חוזר למגרשים.
במועדון מתרכזים עתה בחיזוק. קני סייף, שכבר מתאמן בשבועיים האחרונים עם הקבוצה יוכל לשחק עם פתיחת חלון ההעברות. גדי קינדה עשוי להתאמן עוד השבוע עם הקבוצה, ייתכן שאפילו מחר. המטרה של מכבי חיפה היא להתחזק בעוד שחקנים, בין היתר בחלוץ.