האם מאבק האליפות נפתח מחדש הודות להפועל באר-שבע? הקבוצה של אליניב ברדה גברה הערב (שני) על מכבי ת"א 0:1 - בזכות פנדל מאוחר של אנטוניו ספר (80) - והפער של הצהובים ממכבי חיפה בפסגת ליגת העל צומק בתום המחזור ל-7 נקודות.
"לא הגיע לנו להפסיד", זעם בסיום מאמן מכבי ת"א, רובי קין. "שונא לדבר על שופטים, אבל לא הגיעה קרן שם. 6-7 שחקנים טענו שלא הייתה קרן ואז הגיע הפנדל. לא יודע מה רואים ב-VAR".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א היו כמובן מתוסכלים, ולא רק בשל התוצאה. ערן זהבי ראה בתוספת הזמן את הצהוב החמישי שלו העונה והוא לא יוכל לשחק מול הפועל חיפה בבלומפילד בשבת הקרובה.
"עברנו יומיים מוזרים, מפחידים", אמר המאמן המנצח, אליניב ברדה. "חבר'ה שמתכוננים לאימון בוקר ולא ישנים כל הלילה. ההכנה לא הייתה אידיאלית. הגנתית הרבה דברים עבדו, התקפית יש מה לשפר. עצרנו את מכבי ת"א על בעיטה לקורה ב-90 דקות. בחצי השני הלכנו יותר מדי אחורה ונצטרך לשפר גם את זה".
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ניצחון מרשים. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
"אני לא כזה רך עם השחקנים", הוסיף ברדה. "חדר ההלבשה שלנו בריא. כשצריך להיות קשוח אז אני קשוח. יש לנו שחקן שלא פתח בגלל איחור (אנדרה פוקו). אתה עושה את הדבר שאתה חושב שהוא הכי נכון. לפעמים אתה צודק ולפעמים אתה טועה, אבל אתה הולך עם האמת שלך".