מכבי חיפה זכתה הערב בתואר הראשון של העונה אחרי ניצחון 0:2 על מכבי תל אביב בסמי עופר, במשחק אלוף האלופים בין האלופה למחזיקת הגביע. מעבר לתואר, זה היה הניצחון הראשון של חיפה על היריבה הגדולה בצהוב באצטדיון סמי עופר.
המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "לקחנו תואר ולקחנו משחק חשוב קודם כל בשביל האוהדים. תמיד כיף להתחיל עונה בצורה כזאת. אהבתי את הכניסה של המחליפים, אהבתי הרבה דברים. לא צריך לצאת מפרופורציה, יש לנו עוד כמה ימים משחק באירופה ושם אנחנו כמובן רוצים להגיע כמה שיותר רחוק, לשלב הבתים".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
שחקני מכבי חיפה ברגע ההנפה
(צילום: עוז מועלם)
על הפציעות בסגל אמר בכר: "אנחנו לא מתייחסים לתירוצים, המועדון העמיד לנו סגל מלא לפני מחנה האימונים, שזה לא משהו שכל שנה רואים. למי שפצוע יש מחליפים, בשביל זה הסגל עמוק".
כובש השער הראשון בן שהר, שגם ראה שני שערים אחרים שלו נפסלים בצדק בגלל נבדל והדביק כדור נוסף למשקוף: "כיף גדול לזכות בתואר כבר אחרי כמה שבועות. אין הרבה רגעים שמחים של תארים בכדורגל. הכי חשוב שנראינו טוב".
3 צפייה בגלריה
שהר חוגג
שהר חוגג
שהר חוגג
(צילום: עוז מועלם)
על התחושות שלו מבחינה אישית: "בכל מקום שהייתי הייתה לי תחרות על המקום בהרכב, מבחינתי זה דבר טוב. אני תמיד עושה הכל כדי להוכיח את עצמי ולהיות בהרכב. לפני שבאתי אמרתי שהרצון שלי הוא להגיע לקבוצה ששואפת לזכות בכל התארים ולהגיע הכי רחוק באירופה. הדרך עוד ארוכה".
בצד השני, האכזבה הייתה רבה וגם לוותה בכעס על השופטים. מאמן המפסידה פטריק ואן לוון אמר בסיום: "התחלנו לא רע והגענו למצבים אבל השליטה עברה לידי היריבה בהמשך. אני חושב שאנחנו עדיין מנסים לאזן את הקבוצה. יש שחקנים צעירים שעדיין צריך לשלב אותם טוב יותר. אני לא מודאג מהיכולת ההתקפית שלנו, אבל כן, הפוקוס הוא על שיפור שלו. אני חושב שהיו מצבים שהיו יכולים להסתיים אחרת וגם שהגיעו לנו כמה פנדלים במשחק הזה. יש לנו דברים לשפר בתוך הסגל וגם לפר אותו מבחוץ. הופתעתי מהכושר הגופני של הקבוצה, הרבה שחקנים נתנו יותר ממה שציפיתי. אני חושב שהסגל הזה יכול להוביל את מכבי ת"א להיות מתמודדת על האליפות".
3 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
גם דן גלזר ניסה לשדר אופטימיות ואמר: "זה מאוד מאכזב, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולזכות בכל תואר, אבל אני גאה להיות חלק ממכבי תל אביב. נעשה את ההתאמות ואני בטוח שנהיה בסדר. ברכות למכבי חיפה על המשחק. זה לא כיף לראות את היריבה חוגגת אבל אנחנו מכבדים אותם". עם זאת, גלזר הסכים שיש מקום לשיפור: "אני חושב שהמשחק היה שקול עד הגול. האמנו שאפשר לחזור, הגענו לשליש הקדמי הרבה פעמים ושם אנחנו צריכים לשפר את החדות ואת היצירתיות שלנו".