אופוריה במכבי נתניה אחרי תצוגת הענק וה-1:4 מול בית"ר ירושלים במשחק חד צדדי של היהלומים אתמול (שבת). הקבוצה של בני לם המשיכה ביכולת המרשימה מהעונה שעברה ועשתה ככל העולה על רוחה במגרש. כל זאת ללא קשר ליריבה החלשה, שרק לפני מספר ימים קיבלה אישור לשחק בליגת העל.
נתניה נראית טוב, קבוצה חיה, תוקפת, בצלמו של המאסטרו שלה בני לם. מי שגנב את ההצגה היה כמובן כובש השלושער, שגם הוסיף בישול: איגור זלטאנוביץ'. החלוץ הסרבי רוצה מאוד להסתער על מלכות השערים בליגת העל. זלטאנוביץ' הוכיח במופע אישי מבריק שהוא חלוץ שמתאים לקבוצות גדולות ובנתניה שפעו מחמאות לסרבי: "איגור הוא אקס פקטור בקבוצה כמו שלנו, הוא גולר אמיתי וכוכב כדורגל ומה שמייחד אותו זו עבודה קשה והעובדה שהוא נשאר צנוע".
1 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
"גולר אמיתי". זלאטנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
בני לם זכה לשבחים רבים על ההכנה ופתיחת העונה המופלאה, במועדון פרגנו ללם ואמרו: "בני איבד לא מעט שחקנים וגם שחקן משמעותי כמו עדן קארצב, אבל הוא אף פעם לא התבכיין והסתכל על חצי הכוס המלאה, הוא יודע לעשות מהלימון לימונדה, הוא חי את המשחק, חי את השחקנים וחי את המועדון והקהל וזה מה שמייחד את נתניה בעידן שלו".
בנתניה מבינים שמילת המפתח היא המשכיות ובמועדון מקווים שהשחקנים לא יורידו את הרגל מהגז. בתוך כך זה, במידה שהקבוצות הגדולות ישחררו שחקנים צעירים וכישרוניים, המנהל המקצועי אלמוג כהן צפוי לאשר ללם לעבות את הסגל בשחקן נוסף.